تبلت MediaPad M5 هوآوی در MWC 2018 معرفی شد

3a87f1a6182ab5d70a62ce376712045d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تبلت MediaPad M5 هوآوی در MWC 2018 معرفی شد

شرکت هوآوی اگرچه یک تولیدکننده مطرح تلفن هوشمند بوده، تولیدکننده تبلت نیز به شمار می رود و تاکنون توانسته محصولات قابل توجهی را در بازار عرضه دارد. از جمله آن باید به تبلت های سری MediaPad میان رده اشاره کرد که در دست تبلت های باکیفیت و قابل توجه بازار محسوب شده و می توانند به خوبی نیاز کاربر را برطرف سازند. هوآوی هر سال نسل جدیدی از دیوایس خود را معرفی کرده تا طرفداران را راضی نگه داشته و تجربه کاربری خوبی رقم زند. از این رو گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد چینی ها برای MWC 2018 محصولاتی در نظر گرفتند که یکی از آنها تبلت MediaPad  است. تبلتی میان رده که با مشخصات بروزرسانی شده و طراحی بهبودیافته می تواند نظر هر فردی را به خود جلب سازد.

سری تبلت های MediaPad در پیکربندی های مختلفی به فروش می رسد و در این میان یکی از آنها به عنوان M5 است. به تازگی این تبلت مشخصات آن فاش شده که به نظر می رسد با دیوایسی قابل توجه از برند چینی رو به رو هستیم. از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۸ اینچی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و برخی دیگر اشاره داشت. نسخه وای فای ۳۲۹ دلار بوده  و نسخه LTE با قیمت ۳۸۰ دلار به فروش می رسد.

نسخه دیگر این تبلت با همان نام از صفحه نمایش ۱۰ اینچی بهره می برد و به حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز است. هر دو نیز از قلم M-Pen پشتیبانی می کنند اما مدل رده بالا با قیمت ۵۲۰ یورو روانه بازار خواهد شد. جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود هوآوی چه برنامه ای برای MediaPad M5 در نظر داشته و آیا می توان آن را مدلی قابل توجه دانست یا خیر.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار