گوشی هوشمند تاشو زد تی ای در راه است

a119074e95f37fd98a4bee285576c921
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ZTE اگرچه از سوی ایالات متحده تحریم هایی برعلیه آن صورت گرفته و نمی تواند به سادگی در بازارهای مختلفی حضور یابد اما تا به حال فعالیت گسترده ای داشته است.

این برند چینی هر سال محصولات جدیدی در بحث تلفن هوشمند معرفی می کند و زمینه اصلی آن نیز همین دیوایس های می باشد. از آنجایی که شرکت های مختلفی روی گوشی هوشمند منعطف فعالیت دارند، عجیب نیست اخباری از تلفن هوشمند انعطاف پذیر ZTE نیز به گوش برسد.

باتوجه به آخرین گزارش ها، زد تی ای روی تلفن هوشمند منعطف فعالیت می کند. گوشی هوشمندی که در پتنت اخیر این شرکت به ثبت رسیده، احتمالا به گوشی هوشمند Axon M مربوط می شود.در سال های قبل زد تی ای محصولی را انحصاری ایالات متحده با صفحه نمایش دوگانه روانه بازار کرد. در پتنت به ثبت رسیده CNIPA چین، ZTE قصد دارد چنین گوشی هوشمندی را به صورت جهانی عرضه دارد.

گوشی هوشمند مورد اشاره دارای لولای ۳۶۰ درجه ای بوده که اجازه می دهد افراد آن را باز یا بسته کنند. در این میان کاربر می تواند گوشی هوشمند را در حالت باز یا بسته مورد استفاده قرار دهد. با این حساب می توان دیوایس را در حالت تبلت یا گوشی هوشمند به کار گرفت. احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی از چنین دستگاهی صورت می گیرد و پتنت نیز در فوریه ۲۰۱۸ به ثبت رسید.

پیش بینی می شود در سال آینده جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار