TENNA شاهد حضور آنر ۱۰i می‌باشد

6aecab4f54cf7df392f9dd802b0f69a4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی پس از عرضه‌ی آنر ۱۰ حالا تصمیم گرفته است تا گوشی جدیدش را با نام آنر ۱۰i عرضه کند. این دستگاه تا به حال در روسیه عرضه شده است و حالا قرارا است آن را به چین ببرد. شرکت هواوی مشخصاتی در این دستگاه به کار گرفته است که بسیار شبیه به آنر ۱۰ است.

از نظر ظاهری شاید بتوان گفت تفاوت عمده‌ی آنر ۱۰i با آنر ۱۰ در دوربین سه گانه‌ی پشتی آن است. آنر ۱۰i در حالت پیش فرض دارای یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت است.

در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۲ اینچی هستیم که دارای طراحی ناتچ است که در آن لنزی با اندازه‌ی ۳۲ مگاپیکسل تعبیه شده است. TENNA به تازگی شاهد مدل جدید از آنر ۱۰i است که شماره مدل آن HRY-AL00Ta می‌باشد و رم بزرگتری در آن تعبیه شده است.

بر اساس گزارش های موجود به نطر می‌رسد تنها دستگاهی که در چین عرضه خواهد شد از یک رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد و البته در دیگر مشخصات آن تغییری ایجاد نشده است.

این دستگاه دارای یک پردازنده‌ی کایرین ۷۱۰ با رم ۶ گیگابایتی است که در قسمت پشتی آن یک دوربین سه گانه تعبیه شده است. این دوربین از یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی معمولی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی با قابلیت گسترش زاویه‌ی دید و یک لنز ۲ مکاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق تصویر تشکیل شده است.

پیش از این شاهد تنها یک نسخه از دستگاه بودیم با این حال شرکت آنر در نظر دارد تا این دستگاه را در دومدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است.

آنر ۱۰i اندروید پای را اجرا می‌کند و از رابط کاربری EMUI 9.0 بهره می‌برد. به نظر می‌رسد چین میزبان این دستگاه با قیمت ۳۰۰ دلار باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار