مشخصات گوشی اکسپریا Ace 2 سونی فاش شد

ab8dfd2f27a9dc021f91c514bf933881
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل پلی با رونمایی از برخی مشخصات اصلی گوشی اکسپریا Ace2 سونی که برخی آن را با نام اکسپریا کامپکت می شناسند، این محصول ژاپنی را معرفی کرده است که شاید بیانگر نزدیک بودن تاریخ عرضه‌ی آن باشد. شماره مدل این گوشی هوشمند در فهرست گوگل پلی SO-41B ثبت شده است.

اطلاعات فهرست گوگل پلی به ما می‌گوید که این گوشی هوشمند اقتصادی سونی قرار است با چیپست هلیو پی ۳۵ و رم ۴ گیگابایت وارد بازار شود. در حال حاضر میزان حافظه ذخیره سازی به صورت قطعی مشخص شده نیست. با این وجود می توان انتظار داشت که Xperia Ace 2 در گزینه های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت در دسترس باشد.

پیش بینی می شود که این گوشی جدید از لحاظ نرم افزاری، با سیستم عامل اندروید ۱۱ مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

گوشی اکسپریا Ace 2

طبق تصاویر منتشر شده از این دستگاه جایگاه دوربین سلفی را نمی توان به درستی تشخیص داد اما بعضی گفته اند که دوربین سلفی آن با منحنی قطره ای شکل بر روی نمایشگر قرارگرفته است. نمایشگر این موبایل جدید سونی با رزولوشن اچ دی پلاس یا ۷۲۰ در ۱۴۹۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۰۰PPI  تولید خواهد شد و حاشیه‌ی قابل‌ توجهی در بالا و پایین صفحه‌نمایش قرارگرفته است. با انتشار تصاویری از قاب سونی اکسپریا Ace || تا حدودی طراحی کناره های دستگاه و محل قرارگرفتن کلیدهای جانبی و طراحی پنل دوربین پشتی برای کاربران مشخص شده است. پردازش گوشی توسط یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک Helio P35 خواهد بود. باتوجه به رندرهای منتشرشده در ابتدای سال جاری میلادی، نمایشگر این دستگاه جدید سونی ۵.۵ اینچی است و از دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در پنل پشتی به همراه LED بهره می برد.

حسگر اثر انگشت جانبی در سمت راست گوشی، دکمه اختصاصی دوربین برای ثبت تصاویر به شکل ساده تر، جک هدفون ۵/۳ میلی متری مشخصات ظاهری این موبایل جدید سونی است که در تصاویر رندرهای فاش شده برای کاربران به نمایش درآمده است.

سایر مشخصات این گوشی مانند اندازه نمایشگر، جزئیات دوربین و اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری همچنان یک ناشناخته باقی مانده است. انتظار داریم در روزهای آتی شاهد ارایه دیده شدن آن در بنچمارک‌ ها دیگر باشیم.

گوشی هوشمند اکسپریا Ace2 جانشین اکسپریا Ace خواهدشد و فقط در بازار ژاپن عرضه می شود. دغدغه ذهنی کاربران سونی این خواهد بود که آیا شرکت سونی این گوشی جدید را در خارج از بازار ژاپن عرضه خواهد کرد یا نه.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار