انتشار تصاویری مفهومی آیپد پرو نسل بعدی

38b3fbd7cf4ec03f5af9d7f407d4d227
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصاویری مفهومی آیپد پرو نسل بعدی

شرکت اپل را می توان یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید تلفن هوشمند، تبلت و برخی از این دست دانست. به شکلی که موفق شده در چند سال گذشته فروش بالایی را شاهد باشد.

در حال حاضر انتظار داریم شرکت اپل بزودی نسل جدید آیپد پرو را با قابلیت تشخیص چهره و لمس سه بعدی معرفی کند. این بدان معناست که قرار نیست شاهد کلید فیزیکی Home در قسمت جلو این تبلت باشیم. به تازگی یکی از هنرمندان دیجیتالی به نام Àlvatro Pavesio تصمیم گرفت طرحی از آیپد پرو نسل بعدی را منتشر کند که باتوجه به تصویر شاهد آیپد پرویی هستیم که دارای نمایشگر بی حاشیه مشابه آیفون ایکس و قابلیت فیس آیدی است.

blankهمچنین ابعاد آن در مقایسه با آیپد اصلی کوچکتر بوده و ظریف به نظر می رسد. آیپد پرو نسل بعدی نمایشگر ۱۰.۵ اینچی داشته و اپل نیز تصمیم دارد به حذف حاشیه آن پرداخت تا طراحی جالب توجهی به آن ببخشد. البته خبری از نمایشگر ناچ نیست و با این حساب می توان آیپد پرو نسل بعدی را تبلتی با طراحی ساده و بی حاشیه به حساب آورد. گفتنیست که این تصویر مفهومی بوده و نباید آن را تایید شده بدانیم زیرا اپل مشخص نیست در چه تاریخی تصمیم داشته نسل بعدی آیپد پرو جذاب خود را معرفی کند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی ها چه برنامه ایی برای محصول جدید خود در سر دارند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار