گزینه رنگی جدید آیفون ۱۳ پرو فاش شد

f6c26ca2d0b5fe733185a8ab9aaf7f63
زمان مطالعه: 2 دقیقه

افشاگران این بار پیش از رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی اپل تصاویری را منتشر کردند که نشانگر اضافه شدن رنگ جدیدی به گوشی آیفون است. نقل قول ها حاکی از این است که آیفون ۱۳ پرو با طراحی قبلی و رنگ جدید رزگلد روانه بازار خواهد شد. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باره کسب کنید.

اینطور که در خبر های گوناگون دیده می شود غول دنیای فناوری قصد دارد در اواخر تابستان و یا اوایل پاییز از نسل بعدی پرچمداران خود با نام آیفون ۱۳ رونمایی کند. بدیهی است که هر چه به موعد رونمایی نزدیکتر می شویم بازار شایعات نیز گرمتر می شود و خبر های زیادی در باب دستگاه مورد نظر منتشر می شود. گوشی آیفون ۱۳ نیز از این قاعده مستشنی نشده و در مورد آن شایعات زیادی منتشر شده است یکی از این شایعات که همراه با عکس این گوشی در توییتر دیده می شود رنگ جدید و جذاب موبایل جدید اپل است، در توییتر با نام رزگلد از آن یاد شده است اما رنگ آن بیشتر به بنفش پوست پیازی شبیه است.

عکس های منتشر شده در توییتر از نمای پشت گوشی است به همین دلیل کاربران احتمال می دهند که این تصاویر متعلق به آیفون ۱۲ پرو باشد که پنل پشتی آن شخصی سازی شده است؛ این در حالی است که ماژول دوربین گوشی مذکور بزرگتر از نمونه های موجود است و احتمال صحت شایعات نیز وجود دارد؛ چرا که کوپرتیونی ها هم همچون دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند در تولید موبایل های خود از حسگر ها و لنزهای پیشرفته ای استفاده کرده اند که هر ساله ماژول دوربین را بزرگتر کرده است. در باب سخت افزار دوربین های آیفون باید بگوییم که کمپانی اپل قصد دارد تمامی مدل ها را به لرزشگیر اپتیکال از نوع سنسور شیفت مجهز کند، البته که همچون سری های قبل مدل پرو مکس با مدل های دیگر تفاوتی خواهد داشت و دارای دو لرزشگیر سنسور شیفت بر روی لنز های واید و اولتراواید خواهد بود و شاید افزایش ابعاد و اندازه ماژول دوربین آن به همین دلیل است. کاربران انتظار دارند آیفون در سری۱۳ خود از بریدگی کوچک تری برای تعبیه حسگر فیس آی دی بهره ببرد و صفحه نمایش آن از فناوری اکسید پلی کریستالی دماپایین و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی با مصرف پایین انرژی برخوردار باشد.

این نکته نیز قابل ذکر است که مدیران شرکت اپل همواره پیش از رونمایی و عرضه گوشی جدید مدل های آزمایشی زیادی را تولید می کنند، بنابراین این امکان وجود دارد که تصاویر منتشر شده یکی از مدل های اولیه اپل باشد و در باب رنگ آن هم باید بگوییم که این احتمال وجود دارد که نوری بر رنگ گرافیتی تابیده و این چنین رنگی را به تصویر کشیده است.

از زمان دقیق رونمایی از این دستگاه جدید اپل اطلاعات دقیقی در دست نیست اما انتظار می رود در ۱۳ سپتامبر(مصادف با ۲۲ شهریور) که زمان بازگشت به رویداد های سنتی رونمایی از دستگاه های هوشمند کمپانی مذکور است رونمایی انجام شود. البته این نیز گفتنی است که در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا ویروس گوشی های سری ۱۲ با یک ماه تاخیر و در دو مرحله رونمایی و راهی بازار شدند.

منبع: appleinsider

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار