انتشار تصویر رندر شده از ال جی G8 ThinQ

829d4a764b73e1bd97e07b7ae41de80f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویر رندر شده از ال جی G8 ThinQ

شرکت ال جی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار و غیر پرچمدار خود را با طراحی بروزرسانی شده و ویژگی های ارزشمند معرفی می کند.

در این بین شرکت کره ای هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند سری G را معرفی می کند که به عنوان پرچمداران ال جی محسوب شده و از ویژگی های قابل توجه بهره می برند. سال ۲۰۱۹ نیز همچون سال های قبل باید شاهد معرفی G8 ThinQ باشیم که از هوش مصنوعی در بحث دوربین برخوردار بوده و از طراحی باکیفیت و مشخصات سخت افزاری بزرگ بهره می برد.

به تازگی تصویر رندر شده از نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار ال جی به نام G8 منتشر شده است. در تصویر تازه انتشار یافته شاهد گوشی هوشمندی هستیم که تنها دوربین دوگانه دارد و خبری از لنزهای بیشتر نیست. یکی از بزرگترین تغییرات بخش جلو بوده و نمایشگر ناچ نیز با حاشیه کمتر صفحه نمایش به کار گرفته می شود.

پیشتر گزارش شد G8 ThinQ به جای پنل QHD از پنل صفحه نمایش ۴کی برخوردار است که نخستین بار سونی آن را در گوشی هوشمند خود به کار گرفت. همچنین اگر این شایعه صحت داشته باشد، ممکن است سامسونگ نیز برای گلکسی اس ۱۰ از نمایشگر ۴کی AMOLED بهره گیرد تا دیگر پنل های نمایشگر تلفن هوشمند از کیفیت نهایی QHD به ۴کی ارتقا پیدا کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار