انتشار تصویری از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ

ef4404187b79e328b822dd099238f0d3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت کره ای سامسونگ اگرچه تاکنون اسمارتفون های مخلتفی را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد اما این بدان معنا نیست که دیگر خبری از رونمایی مدل جدید نخواهد بود. زیرا یک مدل تاشو لوکس پرچمدار دیگری در دست توسعه است و اختصاصی بازار چین می باشد.

این گوشی هوشمند W2019 نام داشته و با طراحی نوستالوژیک خود می تواند جالب توجه باشد.  در حالی که سال گذشته مدل W2018 معرفی شد و از مشخصات قابلی بهره می برد، به تازگی تصویر نسل جدید آن به نام W2019 آشکار شد. اسمارتفونی که از متریال لوکسی بهره می برد و شایعه شده از مشخصات بزرگی برخوردار است.

مشخصاتی که باید به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی SuperAMOLED، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیسکلی و برخی دیگر اشاره کرد. در تصویر W2019 شباهتی به نسل پیشین خود W2018 دارد اما گوشی سامسونگ سعی کرده برخی تغییرات کوچک به کار گیرد تا طراحی جذابی به این گوشی هوشمند لوکس تاشو ببخشد.

به هر حال باید منتظر ماند تا در هفته ها یا ماه های آینده سامسونگ برنامه ای برای رونمایی از این اسمارتفون تاشو لوکس و پرچمدار داشته باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار