انتشار اطلاعاتی از گلکسی بوک جدید سامسونگ

59464c11ab4c76202985d5286246eded
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعاتی از گلکسی بوک جدید سامسونگ

اگر بخواهیم به یکی از شرکت های مطرح تولیدکننده تبلت و گوشی هوشمند اشاره کنیم، بی شک سامسونگ در صدر آنها قرار می گیرد. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در این دست معرفی می کند و برنامه های بزرگی در سر دارد.

در حال حاضر این شرکت روی نسل جدید Galaxy Book با سیستم عامل ویندوز ۱۰ مشغول کار است. یک تبلتی که می تواند در قالب لپتاپ عمل کرده و به تازگی توانست تاییدیه EECروسیه را دریافت کند.

این تاییدیه در تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۲۰۱۸ برای به عنوان یک تبلت هیبریدی سامسونگ صادر شده است. گواهی صادر شده برای دو مدل SM-W737 و SM-W738 سامسونگ می باشد و انواع مختلفی به شماره مدل SM-W737A SM-W737N SM-W737V SM-W738N دارد. سال گذشته مایکروسافت و سامسونگ با همکاری یکدیگر Galaxy Book را عرضه داشتند. حال این شرکت ها به همکاری با یکدیگر ادامه می دهند و قصد دارند تحولی در بازار سیستم های کامپیوتری به وجود آورند.

در سال ۲۰۱۷ بود تبلت سامسونگ تبلت هیبریدی Galaxy Book را با صفحه نمایش ۱۲ اینچی، پردازنده نسل هفتمی کبی لیک Core i5 اینتل، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، پشتیبانی از قلم اس پن، پشتیبانی از شبکه LTE Cat.6 و برخی دیگر روانه بازار کرده است. احتمالا در سال جاری باید شاهد تبلتی بروزرسانی شده باشیم که بعید است در بحث ظاهری تفاوت چندانی داشته باشد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ این تبلت هیبریدی ویندوز ۱۰ خود را چه زمانی معرفی می کند.

پیش بینی می شود در ایفا ۲۰۱۸ شاهد اخباری درباره گلکسی بوک باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار