گوشی موبایل ویو مدل V15 Pro به همراه تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ می‌رسد

ff108a2483d25444bca3fa25cb5d5f26
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی Vivo V15 Pro با اسنپدراگون ۶۷۵ در Geekbench می‌رسد

شرکت کوالکام اسنپدراگون ۶۷۵ را به عنوان یک به روز رسانی برای تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ معرفی کرده است. این تراشه دارای هسته های سریعتری نسبت به مدل قبلی خود می‌باشد.

ما در حال حاضر منتظر یک دستگاه واقعی هستیم تا از این چیپ ست بهره ببرد و آن را مورد آزمایش قرار دهد. با این حال شرکت ویو در نظر دارد مدل V15 Pro خود را با این چیپ ست عرضه کند. گوشی V15 Pro اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از این چیپ ست بهره می‌برد.

این دستگاه به تازگی در Geekbench با پلت فرم SD675 ظاهر شده و نمرات خیره کننده ای را برای هر هسته از نوع تک هسته‌ای یا نوع چند هسته‌ای خود به ثبت رسانده است.

نتایج بدست آمده در Geekbench

نتایجی که در  Geekbench به دست آمده است بسیار قابل توجه است به نحوی که حتی از امتیازات چیپ ست قویتر آن یعنی اسنپدراگون ۷۱۰ نیز بهتر دیده می‌شود.  هر چند هر دوی آنها عالی هستند و در نزدیکی ۱۰ nm اسنپدراگون به مدل ۸۴۵ می‌باشند.

Geekbench

بر اساس آنچه در حال حاضر وجود دارد گوشی موبایل Vivo V15 Pro در تاریخ ۲۰ فوریه عرضه خواهد شد، این در حالی است که ما نمی‌توانیم این همه صبر کنیم تا ببینیم که این دستگاه چقدر خوب است.

بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده در هفته‌ی گذشته، از مشخصات دیگر این گوشی هوشمند می‌توان به شامل شدن یک پانل AMOLED برای نمایشگر به همراه یک اسکنر اثر انگشت UD اشاره کرد. علاوه بر این شما می‌توانید دستگاه V15 Pro را با یک رم ۶ گیگی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگی دریافت کنید.

از نظر کیفیت و کارآیی دوربین ها تنها چیزی که می‌دانیم این است که یک دوربین پشتی با اندازه ۴۸ مگاپیکسل دارد که دارای یک پردازنذه ۱۲ مگاپیکسلی برای شرایط دشوار است. علاوه بر این ما می‌دانیم که در V15 Pro دو دوربین دیگر نیز تعبیه شده‌اند که تا به الان طلاعاتی از آنها در دست نداریم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار