انتشار تصاویر زنده از گلکسی نوت ۹

2a10aaf3246a6fb510bba739dcb31bc7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصاویر زنده از گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ قصد دارد در ۹ آگوست سال جاری با برگزاری رویدادی اختصاصی نیویورک نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی نوت را معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و می توان تجربه کاربری پیشرفته ای داشت.

تاکنون با شایعات مختلفی درباره گلکسی نوت ۹ به بیرون درز کرد و انتظار داریم بیشتر آنها صحت داشته باشند. به تازگی تصاویر زنده ای از گلکسی نوت ۹ منتشر شده که آن در بخش عقب و جلو نشان می دهد و احتمالا طراحی آن نهایی است و بعید به نظر می رسد شایعه باشد. تاکنون چنین ترکیب رنگی برای گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت به کار گرفته نشده و گلکسی نوت ۹ اولین مدل به شمار می رود.

blank

اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند در تصویر مشاهده نمی شود به جز آن که قدرت بالای گلکسی نوت ۹ را اشاره می کند. از مشخصات اسمارتفون باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی OLED با کیفیت QHD+، حافظه رم ۶ تا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس، بلوتوث ۵.۰، وای فای، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ و چندی دیگر اشاره داشت.

در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار