ردمی نوت ۸ (۲۰۲۱)  پر قدرت تر از دیروز

d5ab22372caa4e9bb35cc647eb132a6b
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معموملا کمپانی ها پس از اینکه متوجه استقبال کاربران از یک مدل می شوند تلاش می کنند گوشی مورد نظر را با امکانات بیشتری باز تولید کنند. اتفاقی که برای شیائومی ردمی نوت ۸ افتاد نیز به همین طریق بود. در زمان عرضه این گوشی شیائومی با استقبال فراوان کاربران مواجه شد؛ به طوری که مدل های بعدی آن مانند ردمی نوت ۹ به نسبت از توجه کمتری برخوردار بودند. البته باید دید این تفاوت در دو گوشی که که دومی امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد چه چیزی بوده است. با این وجود با توجه به این استقبال شیائومی تصمیم گرفته است که مدل ۲۰۲۱ شیائومی ردمی نوت ۸ را مجددا تولید کند.از اخباری که از این کمپانی به دست رسیده است گمان می رود این شرکت در حال توسعه نسخه ۲۰۲۱ این گوشی پرطرفدار است.

با توجه به برخی مستندات فاش شده این کمپانی از سوی صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشخص شده است که گوشی هوشمند جدیدی با شماره مدل M1908C3JGG در راه است که شیائومی در حال توسعه آن است. به نظر می‌رسد این دستگاه نسخه جدید و بروز شده ردمی نوت ۸ شیائومی است

blank

یکی از افشاگران معروف محصولات شیائومی به نام «Kacper Skrzypek» در  توییتر با انتشار یک پست مدعی شده است که شیائومی در حال توسعه نسخه ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ است.

از دیگر مستندات تولید این گوشی می توان به حساب توییتری دیگری با نام Xiaomiui اشاره کرد که دعا می‌کند ردمی نوت ۸ (۲۰۲۱) با نام رمز Biloba در حال توسعه است و در آینده ای نزدیک در بازارهای محدودی از جمله بازار جهانی، اتحادیه اروپا و روسیه عرضه خواهد شد. همچنین علاوه بر شماره مدل اعلام شده، احتمال می رود شماره مدل M1908C3J1 نیز متعلق به همین گوشی باشد.

گفته ها نشان می دهند گوشی ردمی نوت ۸ (۲۰۲۱) احتمالا با نمایشگر LCD IPS و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. در تصاویری که منتشر شده است؛ مشخص است دوربین سلفی این گوشی در بالای نمایشگر در یک ناچ قطره ای قرار گرفته است، اما هنوز در رابطه با کیفیت این دوربین اطلاعاتی در دست نیست.

blank

از دیگر مشخصات سخت افزاری این اسمارتفون می توان به بهره مندی آن از  چیپست جدید مدیاتک یعنی هلیو G85 که پردازشگر گرافیکی قدرتمندی دارد، اشاره کرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود ردمی نوت ۸ (۲۰۲۱)  با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شود. نهایتا این گوشی با توجه به لیست FCC ، از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات بر خوردار خواهد بود. همانطور که اشاره شد در مورد دوربین سلفی این گوشی هیچ گونه اطلاعاتی در دسترس نیست، اما ماژول دوربین آن احتمالا شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض، سنسور عمق سنج و یک دوربین تله ماکرو  خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار