گلکسی S21 FE سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ وات راهی بازار می شود

fb2662e21a733f9cbc097f9dd4c45680
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 گلکسی اس ۲۱ اف ای (Galaxy S21 FE) این قاتل پرچمدار سامسونگ با ورود خود جنجال های بسیاری به پا کرده است. ابتدا از یک اطلاعات فاش شده شروع شد، سپس چند روز گذشته خبر رسید که سامسونگ به دلیل برخی مشکلات تولید آن را متوقف کرده است، البته که این خبر از سوی این کمپانی منتشر نشد؛ اما به قدری به واقعیت نزدیک بود که سامسونگ مجبور به تکذیب آن شد. پیش بینی می شد که این گوشی در کنار دیگر گوشی های هیجان انگیز تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳سامسونگ رونمایی شود، اما سامسونگ در بار دیگری خبر از تولید این گوشی و عبور از مرحله صدورگواهی نامه CCC  داد.

 گلکسی اس ۲۱ اف ای

۲۶خرداد نسخه‌ ویژه‌ گلکسی اس ۲۱ اف ای با شماره‌ مدل SM-G9900توانس از سازمان صدور گواهینامه CCC تأییدیه دریافت کند. آنچه در این تاییده نشان داده شده بود برخورداری این گوشی هوشمند از فناوری اتصال فایوجی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات بود. گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ برای این مدل جدید شارژر را در نظر نخواهد گرفت؛ اما با شارژر ۲۵ واتی EP-TA800 سامسونگ سازگاری کامل دارد.

باتری گلکسی S21 FE سامسونگ

شارژر گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ

همانطور که اشاره شد پیش تر اطلاعاتی در دست قرار گرفت که نشان می داد این غول کره ای به دلیل عدم تامین تراشه و باتری تولید این گوشی هوشمند را متوقف کرده است. اما هنوز این خبر داغ بود که سامسونگ در بیانه ای رسمی اعلام کرد قصد چین کاری را ندارد. البته با تمام این تفاسیر به دلیل نبود هیچ گونه تبلیغات در خصوص مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری احتمال تاخیر در عرضه این اسمارتفون هنوز به قورت خود باقی است.

با این حال به نقل از Sammobile، گلکسی اس ۲۱ اف ای از نمایشگر ۶٫۵ اینچی اینفینیتی با یک ناچ قطره ای و رزولوشن +FullHD و فناوری +HDR10، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. گلکسی S21 FE احتمالا HC دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسل در عقب برخوردار است. همچنین پیش بیین می شود سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای را با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۸۸ در نسخه‌‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه کند.

این گوشی مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود و احتمالا از رابط کاربریOne UI 3.5  بهره مند باشد. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به گواهی IP67‌ و IP68، بلندگوهای استریو، سامسونگ پی، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵، NFC، پورت USB Type-C و جی‌پی‌اس اشاره کرد. آنچه درباره مشخصات باتری این گوشی فاش شده است ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری را نشان می دهد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار