اندروید اوریو گلکسی اس ۸ در کشورهای بیشتری منتشر شد

e5ec8c65a9376dac59ba25d4cfed32af
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اندروید اوریو گلکسی اس ۸ در کشورهای بیشتری منتشر شد

شرکت سامسونگ تصمیم گرفت سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو را در نهایت برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس منتشر کند. نسخه ای که مدت ها در فاز بتا قرار داشت و شرکت کره ای نیز تصمیم به انتشار آن گرفت. پرچمدار گلکسی اس ۸ کره ای ها سال ۲۰۱۷ معرفی شد و به نوعی آغازگر نسلی نو برای پرچمداران و گوشی های هوشمند سامسونگ بود که طراحی متفاوتی بخشید و در مشخصات نیز با مدل های متفاوتی رو به رو هستیم. سامسونگ در تلاش است که بتواند گلکسی اس ۸ را به پرچمداری بی چون و چرا تبدیل سازد و باید انتظارات را نسبت به آن افزایش داد. در حالی که پیشتر این سیستم عامل در کشورهای محدودی منتشر شده، حال کره ای ها تصمیم گرفتند آن را در مناطق بیشتری منتشر کنند و تنها شامل چند منطقه محدودی نمی شود. تاکنون شایعات بسیاری درباره زمان انتشار اندروید اوریو برای گلکسی اس ۸ منتشر شد و در نهایت سامسونگ با عملی سازی آن به شایعات پایان داد.

با انتشار بروزرسان اندروید ۸.۰ اوریو برای گلکسی اس ۸ در کشورهای بیشتر کاربران این پرچمدار می توانند هم اکنون به دریافت بروزرسانی بپردازند. اگر به شکل خودکار آن را دریافت نکردید بهتر است به شکل دستی به دریافت آن بپردازید. با اندروید اوریو رابط کاربری جدید و عملکرد نرم افزاری بهتر تجربه کاربری با گلکسی اس ۸ بهبود پیدا خواهد کرد و لذت بخش می شود.

گلکسی اس ۸ در مارس سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD+، حافظه رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. اگر شما نیز از صاحبان گلکسی اس ۸ هستید در حال حاضر می توانید اقدام به نصب بروزرسان اندروید ۸.۰ اوریو کرده و تجربه کاربری بهتری را برای خود رقم زنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار