AnTuTu میزبان گلکسی A80 سامسونگ است

bdb8a3edd7853b23f08468d64bd579ac
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی A80 اولین اسمارت فون سامسونگ است که دارای طراحی دوربین سلفی چرخشی بوده و از اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می‌برد. حالا گلکسی A80 به AnTuTu آمده است تا توانایی ها بالقوه خود را به نمایش بگذارد. همانطور که گفته شد این دستگاه دارای قلب تپنده‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ بوده که در کنار ۸ گیگابایت رم تعبیه شده است. این دستگاه توانسته است با مدیریت خوب امتیاز ۲۰۷۰۸۲ را برای خود ثبت کند که با اسنپدراگون ۸۵۵ و کایرین ۹۷۰ قابل مقایسه است.

البته این که امتیاز خوبی به دست آورده است به معنای قدرتمندتر بودن از جیپ ست های فوق نیست، بلکه این دستگاه دارای بهره وری بهتری است که باید از پردازنده‌ی ۸ نانومتری موجود باشیم. اسنپدراگون ۷۳۰ موجود بر روی گلکسی A80 داری ۶ هسته‌ی Kryo 460 است که دارای سرعت کلاک ۲.۲ GHz است.

گلکسی A80 دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع امولد است و در قسمت پشتی آن دوربین سه گانه تعبیه شده است. همانطور که گفته شد دارای یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگی است که قابلیت گسترش ندارد.

انرژی این دستگاه از طریق یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. وقیمت آن ۷۳۰ دلار بوده و از ۹ مه به بازار عرضه می‌شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار