گلکسی تب S7 لایت با فناوری شارژ سریع معرفی می‌شود

b1134aeb983602864b3f5c9ed59ee250
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اطلاعات بدست آمده، انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ تبلت گلکسی تب S7 لایت را در سه مدل با پشتیبانی از شبکه اینترنتی ۴G، ۵G و وای‌فای در آینده ای نزدیک عرضه کند. با این حال اطلاعات مربوط به دریافت گواهی ۳C چین مشخص می کند که نسخه ۴G و وای‎‌فای این تبلت‌ها از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی خواهند کرد.

بد نیست که می دانید با افزایش شدید میزان تقاضا  در فروش تبلت ها در زمان پاندمی ویروس کرونا این کمپانی در سال گذشته در جایگاه دومین فروشنده بزرگ تبلت در جهان قرار گرفت. از طرفی اخبار منتشر شده نشان می دهد این شرکت طی چند ماه آینده دو تبلت جدید خود را که  گلکسی تب A7 و گلکسی تب S7  نام دارند وارد بازار کند. ما در اخبار کوتاه دیگری در ارتباط با مشخصات فاش شده تبلت A7 اطلاعاتی را در اختیار قرار دادیم، اما اکنون رندر و برخی مشخصات تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت که پیش تر به آن پرداخته شده است با مشخصات جدید تری در در میان اخبار روز خودنمایی می کند.

گلکسی تب S7 لایت

شایعات پیشین خبر از پشتیبانی این تبلت از  شارژ ۱۵ یا ۲۵ وات می داد، اما اخبار جدید تر سرعت ۴۴ وات برای این تبلت گمانه زنی کرده است. اطلاعاتی که از این تبلت پیش تر فاش شده بود احتمال بهره مندی این محصول از نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G، حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را می داد.

گفتنی است که بر اسا شایعاتی که در حال انتشار است  و همچنین اطلاعات ارائه شده از سوی ۳C چین، سامسونگ تبلت‌های خود را با آداپتورهای ۱۵ وات عرضه خواهد می کند، بنابراین کاربران برای شارژر سریع تر دستگاه‌های خود باید برای خرید یک شارژر ۴۴ وات اقدام کنند. این در حالی است که هنوز مشخص نیست مدل ۵G این تبلت به همراه شارژر پر سرعت وارد بازار خواهد شد یا خیر.

اطلاعات دیگری که به تازکی منتشر شده است مربوط به تصاویری است که نشان می دهد سامسونگ برای قلم این تبلت دو محفظه جداگانه و متفاوت در نظر گرفته که یکی از آن‌ها در داخل کیف کلاسوری و دیگری در نزدیک سنسور دوربین قرار خواهد داشت. همچنین،  کلید پاور و میزان صدا را در فریم سمت راست و درگاه USB-C و بلندگوی را در پایین دستگاه تعبیه شده اند. در حاشیه سمت راست نیز، دوربین سلفی خودنمایی می کند.

گلکسی تب S7 لایت

علاوه بر این این تصویر نشان می دهد نسخه ۵G تبلت گلکسی تب S7 لایت به رنگ صورتی عرضه می شود. این در حالی است که به گفته سایت معتبر GSMArena، ماه گذشته، رندرهای فاش‌شده مدل۵G  این تبلت را در رنگ مشکی به نمایش گذاشتند؛ اما اکنون تصاویر منتشر شده این تبلت را در رنگ صورتی به‌همراه قلم S-Pen و کیس کتابی با رنگ مشابه بدنه‌ تبلت نشان می دهد.

البته گفتنی است که گلکسی تب اس ۷ لایت تنهادر رنگ‌های سیاه و صورتی عرضه نمی شود؛ چرا که یکی از تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد که این تبلت با ۵ رنگ متفاوت و جذاب رونمایی خواهد شد.

در ارتباط با نامگذاری این محصول با وجود اینکه هنوز خبر رسمی از  سوی سامسونگ درباره‌ این محصول منتشر نشده، اما رولاند کواندت، افشاگر معروف، مدعی شده است که این تبلت با نام گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت عرضه می شود.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار