تصاویر رسمی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ افشا شد

4cf0b870bf65fae748859c0eb37ee9ce
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکنون که چند روزی بیشتر به زمان مراسم آنپکد محصولات جدید کمپانی سامسونگ باقی نمانده است، بروشور های رسمی دو گوشی پرچمدار تاشو سامسونگ با نام های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در صفحات اینترنتی مشاهده شده است، که می تواند مشخصات دقیق تری را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه با ما همراه شوید تا اطلاعاتی را در این باب کسب کنید.

در این بروشور های منتشر شده نه تنها تصاویری دقیق از ظاهر گوشی ها مشخص شده است بلکه اطلاعات فنی و نرم افزاری هم در مورد آن ها ذکر شده است، تا اینگونه علاوه بر معرفی این دستگاه ها تبلیغی انجام داده باشند تا علاقمندان به برند سامسونگ و گوشی های تاشو برای خرید این گوشی ها اقدام کنند.

تصاویر رسمی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳اینگونه که در بروشور های گلکسی زد فولد ۳ مشاهده می شود این گوشی تاشو از کمپانی سامسونگ دارای صفحه نمایش ۷.۶ اینچی داخلی و صفحه نمایش ۶.۲ اینچی خارجی از نوع سوپر امولد با نرخ  نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همانگونه که پیشتر در خبر ها آمده بود این گوشی به دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر مجهز است که بر روی نمایشگر خارجی نیز یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی دیگر نیز دیده می شود. گوشی مذکور از دوربین اصلی سه گانه برخوردار است که سنسور آن ۱۲ مگاپیکسلی است که در کنار دوربین های دیگر می توان تصاویر خوب و با کیفیتی را به ثبت رساند. اینگونه که تصاویر منتشر شده گویا هستند کره ای ها این دستگاه را به پشتیبانی از قلم S PEN مجهز کرده اند.

تصاویر رسمی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳دیگر گوشی سامسونگ که تصاویر و مشخصات آن در بروشور های منتشر شده مشاهده شده است گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ است. بروشور های موجود در صفحات اینترنتی گویای این هستند  که این موبایل هوشمند از جهت طراحی تنها تفاوتی که با نسل قبلی خود دارد در افزایش ابعاد و اندازه نمایشگر بیرونی است. قابل ذکر است که این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود عملکرد قدرتمند تری دارد و در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

صفحه نمایش داخلی گلکسی زد فلیپ ۳ ؛ ۶.۷ اینچ و نمایشگر خارجی آن ۱.۹ اینچ است. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ است. دستگاه مذکور به فضای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز است که یک رم ۸ گیگابایتی می تواند آن را همراهی می کند. قابل ذکر است که دوربین اصلی این گوشی سامسونگ ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۰ مگاپیکسلی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در رابطه با دو گوشی تاشوی سامسونگ باید منتظر باشیم تا مراسم آنپکد آن ها در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شود. اینطور که خبر های مختلف گویا هستند کمپانی سامسونگ قصد دارد در کنار رونمایی از گوشی های زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از محصولات دیگری همچون ساعت های هوشمند، گجت های پوشیدنی و ایرباد بی سیم نیز رونمایی کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار