انتشار تصویری از گلکسی باد جدید سامسونگ

60ecd7a9e061c055e51e96e096ee36c2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویری از گلکسی باد جدید سامسونگ

در گذشته سامسونگ همیشه همراه با پرچمداران سری گلکسی اس از هدفون پریمیومی رونمایی می کرد. برای سال ۲۰۱۹ نیز در نظر دارد یک جفت گلکسی باد جدید رونمایی کند که توسط شرکت AKG توسعه یافته و هدفون های بی سیم باکیفیتی هستند.

این هدفون ها به صورت بی سیم قابلیت اتصال به سری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ دارند و باتری آنها نیز ۵۸ میلی آمپریست و در سوی دیگر کیس آنها به باتری ۲۵۲ میلی آمپری مجهز است.

این حجم باتری در مقایسه با Gear IconX سال گذشته که باتری ۸۲ میلی آمپری داشته و کیس آن نیز از باتری ۳۴۰ میلی آمپری بهره می برد، بدون شک کمتر است. با کمک شارژ بی سیم معکوس گلکسی اس ۱۰ پلاس، افراد می توانند این گلکسی باد را همراه کیس شارژ در روی بدنه پشتی اسمارتفون پرچمدار جدید سامسونگ قرار داده و به شارژ گلکسی باد بپردازند.

از دیگر قابلیت ها باید به استاندارد ضدآب  IPX، بلوتوث ۵.۰ و حافظه ۸ گیگابایتی اشاره کرد. این طور پیداست سامسونگ می خواهد نسل جدید هدفون درون گوش خود را با قابلیت های جالبی همراه سازد. این شرکت کره ای گلکسی باد را در کنار گلکسی اس ۱۰ معرفی کرده و حتی در برخی مناطق پاداش پیش خرید گلکسی اس ۱۰ به شمار می رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار