تب ای ۷ لایت سامسونگ به تب های اقتصادی می پیوندد

38d9a396b0e3451d8f73172cb70b4fe8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به اخبار سایت معتبر GSMArena، سامسونگ قصد دارد از تب اقتصادی مدل ای ۷ یعنی تب ای ۷ لایت رونمایی کند. همانطور که می دانید با همه گیری ویروس کرونا احتیاج خانواده ها به تبلت های اقتصادی بیشتر از گذشته شده است. شاید بتوان ادعا کرد که در کشور ما فروش این تب ها در دو سال اخیر بسیار چشمگیر بوده است. سامسونگ نیز با توجه به نیاز بازار در کنار رونمایی و عرض تبلت های کاربردی و گران قیمت خود به رونمایی از تبلت های اقتصادی نیز می پردازند تا بتواند سهم بیشتری از بازا جهانی را از آن خود کند. همانطور که از نام این تبلت پیداست مدل ضعیف شده تبلت ای ۷ سامسونگ به شمار می آید.

تب ای 7 لایت

این محصول که با پسوند لایت عرضه خواهد شد در دو نسخه LTE و دارای Wi-Fi است. در سایت معبتر ذکر شده، به بخشی از مشخصات سخت افزاری نیز اشاره شده است. با توجه به این اطلاعات این تبلت احتمالا با تراشه هلیو P22T از شرکت مدیاتک همراه با یک رم ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز از مشخصات نمایشگر این تبلت سخنی به میان نیامده، اما سامسونگ این محصول را با نمایشگری بین ۸/۴ و ۸/۷  اینچ و رزولوشن ۱۳۴۰ در ۸۰۰ در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

از دیگر مشخصات این تبلت اقتصادی می توان به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری آن اشاره کرد که از شارژ ۱۵ واتی پیشتیبانی می کند. همچنین احتمال می رود این محصول جدید از کمپانی سامسونگ از اندروید ۱۱ برخوردار باشد. با توجه به سیاست سامسونگ در طراحی این نوع تبلت ها احتمالا تبلت ای ۷ لایت در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شود. تا به این لحظه سامسونگ درباره این خبر ها واکنشی نشان نداده است، بنابراین باید دید تا زمان رونمایی رسمی چه امکاناتی برای این تبلت در نظر گرفته خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار