رنگ بنفش در سری جدید گلکسی سامسونگ آشکار خواهد شد

58b323e8307d372f2252f40e0876c0fb
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو – شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی های پرچم دار خود یعنی همان گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را در ماه ژانویه در کنگره Mobile World  و در بارسلونا معرفی کند. این در حالی است که ما انتظار داشتیم تا این اتفاق در نزدکتر از این ها رخ دهد.

 

رنگ پرچم داران جدید شرکت سامسونگ

در حال حاضر که تنها چند هفته به عرضه رسمی پرچم داراان جدید شرکت سامسونگ یعنی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نمانده است، یک رندر مطبوعاتی جدید از این مدل در رسانه ها به صورت آنلاین منتشر شده است. که در این رندر جدید ما شاهد آن هستیم که گوشی های جدید سامسونگ را در رنگ بنفش مشاهد میکنیم. این رنگ ها در یک ویدئو که چند روز پیش طاهرشد دیده شده اند.

رنگ بنفش برای اولین بار در سری گلکسی معرفی میشود

این اولین باری است که سری گلکسی با رنگ بنفش به بازار عرضه خواهد شد. البته این سری قرار است در رنگ های مختلف دیگری نیز به بازار عرضه شود که از جمله آنها میتوان به رنگهای زیر اشاره کرد.

  • سیاه تیره
  • خاکستری تیتانیومی
  • آبی مرجانی
  • ارغوانی / بنفش

که البته ما انتظار داریم این لیست به مرور زمان توسط شرکت های تولیدکننده افزایش یابد.

گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس با دوربین های متفاوت خواهند آمد 

رندر های مطبوعاتی منتشر شده حاکی از آن هستند که گلکسی اس ۹ با یک دوربین در عقب خواهد آمد و این درحالی است که جفت دیگر آن گلکسی اس ۹ پلاس با دو دوربین در پشت عرضه خواهدشد. علاوه بر اینها رندر ها تایید میکنند که پرچم داران جدید سامسونگ به حسگر اثر انگشت افقی مجهز هستند واین موضوع یکی از تلاش های سامسونگ است تا دستگاه های جدید را ارگونومیک تر از نسخه های قبلی جلوه دهد.

آشنایی با گلکسی ها جدید سامسونگ

انتظار میرود که گلکسی اس ۹ با پردازنده قدرتمنده کوآلکام اسنپدراگون ۸۴۵ در ایالات متحده آمریکا و چین به کاربران عرضه شود. این در حالی است که این دستگاه در دیگر مناطق با چیپ ست Exynos 9810 خود این شرکت عرضه خواهد شد. ما انتطارداریم که این شرکت در هردو دستگاه از تجربه خود بر روی اس ۹ یعنی اندروید اوریو ( اندروید نسخه ۸.۰ ) استفاده کند. عکس های نشر پیدا کرده جدید حاکی از آن است که گلکسی اس ۹ به یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر و گلکسی اس ۹ پلاس با یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر مجهز شده اند درحالیکه هردو دارای یک پردازنده خواهند بود.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار