گلکسی اس ۹ پلاس از بهترین دوربین برخوردار است

e23a4366bdf1a66c690b27087475db94
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی اس ۹ پلاس از بهترین دوربین برخوردار است

 

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. دیوایس هایی که می توان آنها را قابل توجه دانست و یکی از برترین ها دانست. پیشتر این شرکت به رونمایی از گوشی های هوشمند گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس پرداخت که هر یک مشخصات رده بالایی داشته و می توان آنها را از بهترین گوشی های هوشمند برند کره ای به شمار آورد. سامسونگ این نسل پرچمداران خود را ارزشمندتر از نسل های پیشین دانسته زیرا به دوربین آن اطمینان بسیاری داشته و معتقد است این نسل فروش بیشتری نیز نسبت به نسل های قبلی خواهد داشت.

حال در این بین موسسه دکسومارک تصمیم گرفته به بررسی دوربین گلکسی اس ۹ پلاس بپردازد. خوشبختانه این موسسه امتیاز ۹۹ را به گوشی هوشمند سامسونگ داده که براساس آن بهترین دوربین تلفن هوشمند جهان است. زیرا پیشتر پیکسل ۲ امتیاز ۹۸ و آیفون ۱۰ امتیاز ۹۷ را دریافت کرده که به ترتیب در رتبه ۲ و ۳ قرار می گیرند. این نشان می دهد کره ای ها تلاش بسیاری کردند تا دوربین پرچمدار خود را برتر از سایر پرچمداران ساخته و آنها را با ویژگی بزرگی همراه ساخته که دوربین یکی از آنها می باشد.

یکی از قابلیت های بارز گلکسی اس ۹ قابلیت تغییر دیافراگم از ۱.۵ تا ۲.۴ است. لنز دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پیکربندی دوربین بزرگی را برای گلکسی اس ۹ پلاس رقم می زند. شرکت کره ای توانسته نظر کارشناسان را به خود جلب کرده و از دیوایسی رونمایی کند تا نیاز افراد را در بخش دوربین برآورده سازد. با کسب امتیاز ۹۹ می توان آن را برترین گوشی هوشمند در بخش دوربین به شمار آورد. گلکسی اس ۹ پلاس قیمت ۹۰۰ دلاری داشته که در میان رقبا می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

سامسونگ در تلاش است که تا هر سال پرچمدارانی بهتر از سال های قبل توسعه دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار