گلکسی نوت ۱۰ با صفحه نمایش بزرگ همراست

76f293e8296b71507ad21bec525e9617
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی نوت ۱۰ با صفحه نمایش بزرگ همراست

شرکت سامسونگ در نظر داشته بزودی یعنی سال ۲۰۱۹ نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی نوت را معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات بزرگی داشته و دارای ویژگی های قابل توجهیست. تاکنون شایعات کمی درباره گلکسی نوت ۱۰ منتشر شد و هیچ یک به تایید شرکت کره ای نرسید.

به نظر می رسد در نسل بعدی گلکسی نوت با یک گوشی هوشمند متفاوت و بزرگتری رو به رو خواهیم بود. در حالی که مدت زمان کوتاهی از عرضه گلکسی نوت ۹ می گذرد اما به تازگی اطلاعاتی درباره گلکسی نوت ۱۰ منتشر شده است. اطلاعاتی که به صفحه نمایش این پرچمدار فبلت نسل بعدی مربوط شده و خبر از اسمارتفونی بزرگتر می دهد.به گفته Ice universe یکی از آشکارسازان صنعت، گلکسی نوت ۱۰ از صفحه نمایش ۶.۶۶ اینچی برخوردار است که در مقایسه با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی گلکسی نوت ۹ ابعاد بیشتری خواهد داشت. گلکسی نوت ۱۰ در آگوست سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد و تا آن زمان با شایعات و گزارش های مختلفی رو به رو خواهیم بود.

البته گلکسی اس ۱۰ در رویداد MWC 2019 که نیمه نخست سال آینده برگزار خواهد شد، معرفی می شود. اسمارتفونی که از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، دوربین سه گانه و برخی ویژگی های قابل توجه دیگر برخوردار خواهد بود.از مشخصات احتمالی گلکسی نوت ۱۰ باید به صفحه نمایش ۶.۶۶ اینچی QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۰، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه، دوربین سلفی دوگانه، قلم اس پن هوشمندتر و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای اشاره کرد.

پیش بینی شده بیشتر اطلاعات آشکار شده پیرامون این اسمارتفون به حقیقت تبدیل می شود.

گلکسی نوت ۱۰ با صفحه نمایش بزرگ همراست

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار