آغاز فروش گلکسی تب اس ۴ در بازارهای آسیایی

c5d29d4b44901360101d31c0610348a3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آغاز فروش گلکسی تب اس ۴ در بازارهای آسیایی

شرکت سامسونگ تبلت پرچمدار گلکسی تب اس ۴ را در آگوست سال جاری معرفی کرد. تبلتی که طراحی پریمیومی داشته و با مشخصات بزرگی همراست که می توان آن را محصول برجسته شرکت کره ای دانست.

در حالی که چند ماهی از عرضه آن می گذرد به تازگی سامسونگ گلکسی تب اس ۴ را در بازارهای آسیایی عرضه کرد. از مشخصات گلکسی تب اس ۴ باید به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی WQXGA 16:10 Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی Adreno 540، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

چنین مشخصاتی نشان از پرچمدار بودن گلکسی تب اس ۴ است. این تبلت قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن را داشته و در دیگر ویژگی ها باید به پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac ، بلوتوث ۵.۰، USB 3.1 Type-C، سیستم صوتی دالبی اتمز با اسپیکرهای استریو ساخت AKG و چندی دیگر پرداخت.

در حال حاضر گلکسی تب اس ۴ با قیمت بیش از ۸۰۰ دلار در برخی بازارهای آسیایی برای فروش دردسترس قرار گرفته است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار