گلکسی اس ۹ به اسکنر تشخیص چهره پیشرفته مجهز است

65364f6fc9300f2476ea02de77cc9555
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی اس ۹ به اسکنر تشخیص چهره پیشرفته مجهز است

شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت سنسور اسکنر اثرانگشت را که نخستین بار در گلکسی نوت ۷ جای گرفته بود، برای پرچمداران ۲۰۱۷ نیز در نظر گیرد. از این رو شاهد به کارگیری سنسور تشخیص چهره در گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ بودیم. حال به نظر می رسد کره ای خود را برای سال ۲۰۱۸ سخت آماده کردند تا سنسور پیشرفته و بهتری را برای اسمارتفون های پرچمدار در نظر گیرند. پرچمدارانی که به عنوان گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس شناخته شده و تاکنون شاهد انتشار جزئیات فراوانی پیرامون آنها بودیم.

به تازگی گزارش جدیدی درباره سنسور تشخیص چهره گلکسی اس ۹ منتشر شده که به نظر می رسد شرکت سامسونگ توسعه آن را جدی گرفته و تصمیم داشته یک سنسور کامل برای امنیتی بی نقص را برای گلکسی اس ۹ در نظر گیرد. البته انتظار داریم این سنسور برای گلکسی نوت ۹ نیز به کار گرفته شده از این رو تنها گلکسی اس ۹ نیست که از این ویژگی بهره ببرد. در کنار قابلیت سنسور تشخیص چهره ادغام شده باید به صفحه نمایش QHD+، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی یا دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ و برخی دیگر اشاره داشت.

چنین مشخصاتی به پرچمدار گلکسی اس ۹ سامسونگ اجازه می دهد تا عملکرد بزرگی از خود نشان داده و یک گوشی هوشمند کامل باشد. اطلاعات دقیق سخت افزاری گلکسی اس ۹ توسط سامسونگ فاش نشده از این رو دشوار است تا به اظهار نظری درباره آن پرداخت. پیشتر شرکت کره ای تایید کرد که می خواهد گلکسی اس ۹ را طی کنفرانس ۲۵ فوریه معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا ۲۵ فوریه منتظر ماند و نمی توان به گزارش های بی اساس اکتفا کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار