وان پلاس ۷ در سه نسخه‌ عرضه می‌شود

f00a1be7d50f91308739ef46cbfc0390
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیش از این خبرهای از عرضه‌ی وان پلاس ۷ به گوشی می‌رسید، چیزی نگذشت که متوجه شدیم نسخه‌ی قوی تری از آن با نام وان پلاس ۷ پرو در راه است. اما این تازه اول راه است و وان پلاس از نسخه‌ی جدیدی رونمایی خواهد کرد که از اینترنت نسل ۵G نیز بهره می‌برد.

بنابراین وان پلاس ۷ در سه نسخه عرضه خواهد شد. پیش از این تصاویری از نسخه‌ی پرو این دستگاه منتشر شده بود و ما برخی از اطلاعات کلیدی آن را نیز می‌دانیم. اما حالا اطلاعاتی از نسخه‌ی جدید آن که دارای اینترنت ۵G است درز کرده است.

گزارش ها نشان می‌دهد که وان پلاس ۷ پرو در دو نسخه‌ عرضه می‌شود که یکی از اینترنت ۴G و دیگری از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.

مدل پرو به همراه یک نمایشگر ۶.۶ اینچی و سوپر اپتیک و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ می‌آید که در کنار ۸ گیگابایت رم خودنمایی می‌کند. حافظه‌ی داخلی آن در حالت پیش فرض ۲۵۶ گیگابایت است و در قسمت پشتی آن شاهد دوربین سه گانه خواهیم بود که در آن لنز ۴۸ مگاپیکسلی به کار گرفته شده است. و دو سنسور دیگر ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست، با این حال این دستگاه به زودی عرضه خواهد شد و ما اطلاعات بیشتری از آن را شاهد خواهیم بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار