همه‌ی نسخه‌های نوت ۱۰ پلاس از اینترنت ۵G بهره خواهند برد

2b4910291028bf99064842f73a7267a9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سری نوت ۱۰ طی چندوقته‌ی اخیر خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است، بر اساس گزارش های موجود نوت ۱۰ ماه آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پیش از این دانستیم که تمام سری های نوت ۱۰ دارای یک حافظه‌ی ارتقاء یافته نسبت به S10 در بازار چین می‌باشد.

امروز خبری مبنی منتشر شده است که نشان می‌دهد تمام مجموعه‌ی نوت ۱۰ پلاس از فناوری ۵G و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند که در کنار یک رم ۱۲ گیگابایتی قرار گرفته است. علاوه بر این انتظار می‌رود که یک نسخه‌ی دیگر از نوت ۱۰ پلاس را به همراه حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی نیز شاهد باشیم.

این در حالی است که نسخه‌ی وانیلای گلکسی نوت ۱۰ از یک حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به همراه رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد و از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می‌کند. ما انتظار داریم که شاهد نسخه‌ی های دیگری از این دستگاه به همراه رم و حافظه‌ی داخلی بیشتر باشیم.

نسخه های جهانی سری نوت ۱۰ از حافظه‌های کمتری بهره می‌برند

توجه داشته باشید که رقابت در بازار چین بسیار شدید است، بنابراین نسخه های محلی سری نوت ۱۰ اغلب داراری یک رم و حافظه‌ی ذخیره سازی بیشتری نسبت به همتایان جهانی خود هستند. برای مثال گلکسی نوت ۱۰ پلاس از حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم شروع خواهد شد و دارای مدلی با پشتیبانی از اینترنت ۴G نیز می‌باشد، این در حالی است که در مورد نوت ۱۰ ما شاهد حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت در نسخه‌ی پایه هستیم.

blank

گلکسی نوت ۱۰ نسخه‌ی بهبود یافته‌ی پرچم دار قبلی سامسونگ، یعنی سامسونگ H2 می‌باشد، و به نظر نمی‌رسد که دوربین آن نسبت به آخرین پرچم دار سامسونگ (گلکسی اس ۱۰) ارتقائی داشته باشد.

سری نوت ۱۰ از حافظه‌ و فست شارژ سریعتر برخوردار است

سری نوت ۱۰ نسبت به پرچم داران قبلی سامسونگ از سرعت بیشتری در خواندن حافظه‌ برخوردار است، چرا  که در این دستگاه شاهد ارتقاء حافظه از UFS 2.1 به UFS 3.0 هستیم. به عبارت دیگر تراشه‌ی اگزینوسی که سری نوت ۱۰ به آن مجهز شده است، یک تراشه‌ی ۹۸۲۵ سریعتر می‌باشد. البته نسخه‌ی دیگر آن که دارای اسنپدراگون ۸۵۵ است به ۸۵۵ پلاس ارتقاء پیدا نخواهد کرد. نوت ۱۰ پلاس از فست شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد در حالی که نسخه‌ی وانیلای نوت ۱۰ دارای فست شارژ ۲۵ واتی می‌باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار