مشخصات گلکسی J5 پرایم ۲۰۱۷ لو رفت

5db14313356042107dfc9bc42673de46
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ هر سال به معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود می پردازد. در سال جاری نیز شاهد معرفی گوشی های هوشمند جدید بودیم و حال به نظر می رسد در آینده نزدیک باید معرفی گلکسی جی ۵ پرایم ۲۰۱۷ را شاهد باشیم.

تاکنون شایعات متعددی درباره این مدل فاش نشده تا به آن پرداخت اما با محصولی رو به رو هستیم که می تواند با مشخصات میان رده و طراحی کارآمد خود برای کاربری روزانه بسیار مناسب باشد. گذشته از آن قیمت مقرون به صرفه یکی از مهمترین فاکتورهای خرید این گوشی هوشمند است که می تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند. همانطور که می دانید مقرون به صرفه ها و میان رده از گوشی های هوشمندی پرفروش بازار هستند  و در این میان سامسونگ نیز همیشه سعی داشته در این زمینه محصولاتی را عرضه دارد.

گلکسی جی ۵ پرایم اگرچه تاکنون جزئیات کافی مربوط به این اسمارتفون فاش نشد به تازگی مشخصات سخت افزاری آن در یکی از شبکه های اجتماعی لو رفت. از مشخصات این مدل باید به صفحه نمایش ۵.۰ اینچی HD IPS، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا، سنسور اثرانگشت، پردازنده اگزینوس ۷۵۷۰ چهار هسته ای، تراشه گرافیکی مالی T720MP2، ابعاد ۱۴۲*۶۹*۸.۱ میلیمتری و برخی دیگر اشاره داشت

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا سامسونگ بزودی این مدل را معرفی کند. احتمالا بزودی شاهد جزئیات بیشتری خواهیم بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار