گلکسی زد فولد ۳ از اسنپدراگون ۸۸۸ را بهره مند خواهد بود

eaca85fe0fcc8053bd3828aab2461dd9
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی گزارشات و اطلاعات ثبت شده در بنچمارک از گلکسی زد فولد ۳، برخی از ویژگی های سخت افزاری مانند رم و تراشه های به کار گرفته شده در این گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳، مشخص شده است.براساس اخباری که اخیرا منتشر گردیده است، گویا سامسونگ در انتظار فرصتی است تا در یک رویداد مناسب از محصولات جدیدش مانند گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فیلیپ ۳ و گلکسی S21 FE رونمایی نماید. اما احتمالا که برند سامسونگ در این رویداد فقط قصد معرفی گوشی های هوشمند جدیدش را ندارد بلکه احتمالا در این ایونت از محصولات جانبی جدید خود یعنی سری گلکسی واچ ۴ و ایرباد جدید خود نیز رونمایی می کند.

تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی درباره برخی محصولات آینده سامسونگ به خصوص گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳، انتشار پیدا کرده است. در در بین گزارشات در یکی از آن ها به مشخصات سخت افزاری گوشی جدید برند سامسونگ اشاره شده است. طبق نوشته بنچمارکی، گوشی هوشمند تاشو زد فولد ۳ سامسونگ با شماره مدل SM-F926U در گیگ بنچ به چالش کشیده شده است.بر مبنای فهرست بنچمارک می توان گفت، گوشی زد فولد ۳ سامسونگ قطعا از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی تازه تولید از رم ۱۲ گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می برد.

مشخصات گلکسی زد فولد 3گوشی تاشو زد فولد ۳، که به احتمال زیاد جهت عرضه در بازارهای چین و ایالات متحده می باشد در تست تک هسته ای دارای امتیاز ۱۱۲۴ و در آزمون چند هسته ای دارای امتیاز ۳۳۵۰ می باشد.متاسفانه در همین حد محدود، اطلاعات این گوشی در فهرست بنچمارک رویت می شود. اما طبق برخی گزارشات دیگر بیان شده است که این گوشی از یک قلم استایلوس بهره می برد. همچنین بنا بر همین اطلاعات این گوشی از ارتباطات ۵G و تراشه NFC پشتیبانی می نماید. البته که این گزارشات توسط وب سایت رسمی FCC منتشر گردیده است و می توان از صحت آن مطمئن بود.

این گوشی هوشمند جدید برند سامسونگ از یک باتری ۴۲۷۵ میلی آمپر ساعتی برخودار است. همچنین شارژ این دستگاه از طریق درگاه USB-C امکان پذیر است. گوشی زد فولد ۳ از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می برد. این دستگاه دارای دو صفحه نمایش می باشد، اولین صفحه نمایشگر این گوشی که کمی کوچکتر است ۶.۲۳ اینچ می باشد و صفحه نمایشگری که بزرگ تر است ابعادی برابر با ۷.۵۵ اینچ را دارا می باشد. در حالت عادی، کاربر با صفحه نمایش ۶.۲۳ روبرو خواهد شد که به طور کلی مستقل از صفحه نمایشگر بزرگتر کار می کند. بسته به نیاز، کاربر می تواند گوشی را باز نماید و از نمایشگر بزرگ تر گوشی بهره ببرد.

گوشی زد فولد ۳ سامسونگ، از پنج دوربین بهره می برد که شامل ماژول دوربین سه گانه که دوربین اصلی گوشی هستند که ۱۲ مگاپیکسلی می باشند و یک دوربین سلفی که ۱۶ مگاپیکسل است و جایگاه آن در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. همچنین دارای یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر نیز می باشد که بر روی نمایشگر کوچک این دستگاه قرار گرفته است. هنگامی که شما از هر یک از صفحه نمایشگرها استفاده کنید به راحتی می توانید به دوربین سلفی این دستگاه دسترسی داشته باشید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار