Galaxy S8 Active سامسونگ با اندروید اوریو آشکار شد

fec1388c8dad476030c365387897782e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Galaxy S8 Active سامسونگ با اندروید اوریو آشکار شد

شرکت سامسونگ مشغول تست اندروید ۸.۰ اوریو برای پرچمداران ۲۰۱۷ خود یعنی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس۸ پلاس است. دو گوشی هوشمند که توانستند بسیار موردتوجه قرار گیرند و اسمارتفون های قابل توجه از برند کره ای به شمار روند. کمپانی کره ای در حالی که انتشار بتا اندروید ۸.۰ اوریو را آغاز کرده، به تازگی در آژانس وای فای، Galaxy S8 Active با اندروید ۸.۰ اوریو آشکار شد. به نظر می رسد این مدل بزودی دریافت کننده سیستم عامل جدید خواهد بود و باید انتظارات بسیاری از آن داشت. شرکت کره ای در تلاش است تا در اوایل سال ۲۰۱۸ بروزرسان اندروید ۸.۰ اوریو را برای بیشتر پرچمداران خود منتشر کند که در این میان باید به سری گلکسی اس ، گلکسی نوت و چندی دیگر پرداخت. جزئیات دیگری در کار نیست و تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت سامسونگ چه برنامه ای در سر دارد. احتمالا بزودی شرکت سامسونگ می خواهد نسخه اندروید ۸.۰ اوریو را برای این گوشی هوشمند منتشر کند.

گوشی هوشمند Galaxy S8 Active پرچمدار جان سخت شرکت سامسونگ بوده که تنها در بازارهای مشخصی عرضه شد و توانست موردتوجه قرار گیرد. بازاری که باید به ایالات متحده اشاره کرد و در بازارهای دیگر شاهد فروش این تلفن هوشمند جان سخت نبودیم. شرکت کره ای سخت در تلاش بوده تا بتواند نسخه جان سختی از پرچمدارانش را هر سال روانه بازار کند. در این میان سال گذشته گلکسی اس ۸ اکتیو معرفی شد و در بازارهای مشخصی به فروش رسید. استقبال از گلکسی اس ۸ اکتیو مطلوب بوده اما از آنجایی که وارد بازارهای مشخصی شد سامسونگ نمی توانست روی آن حساب ویژه ای باز کند.

جزئیات بیشتری درباره زمان عرضه اسمارتفون در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت کره ای چه برنامه ای برای این مدل دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار