تاریخ رونمایی گلکسی نوت ۹ فاش شد

11dddb0d7143bda02a7727fd1f180f4c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت ۹ رو به رو شدیم. شایعاتی که به مشخصاتی از این اسمارتفون پرچمدار اشاره دارند و به تازگی گزارشی انتشار یافت که نشان دهنده برنامه معرفی در مدت زمانی دیرتر دارد.

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ گلکسی نوت ۹ را در ۹ آگوست رونمایی می کند و قرار نیست همچون سال قبل شاهد معرفی در اواخر آگوست باشیم.

در هر اطلاعاتی که شاهد بودیم به ویژگی خاصی از گلکسی نوت ۹ اشاره شده است. به تازگی اطلاعاتی درباره گلکسی نوت ۹ منتشر شد که نشان می دهد محصول سال جاری سامسونگ بسیار قدرتمندتر از سال قبل بوده و قادر است عملکرد بالایی به عنوان یک گوشی هوشمند از خود نشان دهد.

از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۹، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره داشت.

تاکنون سامسونگ به اخبار انتشار شده پیرامون گلکسی نوت ۹ واکنشی نشان نداده از این رو مشخص نیست آیا اطلاعات آشکار شده به حقیقت پرداختند یا شایعه ای بیش نیستند. گلکسی نوت ۹ باتوجه به گزارش انتشاری در اواخر جولای عرضه می شود. با این تفاسیر باید شاهد محصولی باشیم که در نوع خود قابل توجه بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

تاکنون شایعات متعددی درباره زمان رونمایی گلکسی نوت ۹ منتشر شد اما هیچ یک تایید شده نبوده و در سطح شایعه به شمار می رفتند. انتظار می رود گزارش تازه منتشر شده بیشتر به حقیقت نزدیک باشد و ما در ۹ آگوست این فبلت پرچمدار کره ای را شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار