گلکسی فیت ۲ سامسونگ معرفی شد

0c3963a77efa5c959e06badfa66d0055
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستبند های سلامتی که به عنوان یک مراقب و یک پرستار برای کاربران ایفای نقش می کنند در سال های اخیر با استقبال بی نظیری مواجه شده اند. این دست بند ها با نشان دادن برخی اطلاعت می توانند همراه خوبی برای ورزشکاران نیز باشند. کمپانی های تولید کننده این دستبند ها در میدان رقابتی در تلاش هستند قابلیت ها و امکانات بیشتری را روی محصول قرار دهند تا کاربری همه جانبه ای به کاربران هدیه دهند. کمپانی سامسونگ به مانند دیگر برند ها در سال بخشی از تولیدات خود را به این دستبند ها اختصاص می دهد که گلکسی فیت ۲ سامسونگ یکی از جدید ترین این محصولات است.

این دستبند که با خصیصه باتری قدرتمند و نمایشگر بزرگتر رونمایی شده است، به نسبت مدل قبلی پیشرفت های محسوسی داشته است. این محصول در کنار دیگر محصولات سامسونگ باید در ایفا ۲۰۲۰ رونمای می شد، اما پاندمی ویروس کرونا موجب شد که سامسونگ در این همایش حضور نداشته باشد. بنابراین معرفی این محصول به صورت آنلاین صورت گرفت.

گلکسی فیت 2 سامسونگ

همه چیز درباره گلکسی فیت ۲ سامسونگ

این گجت پوشیدنی به دلیل وجود برنامه های رهگیری ورزشی با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این مدل که در واقع نسخه ارتقا یافته دستبند هوشمند قبلی این کمپانی است دارای نمایشگر بزرگتر و باتری قدرتمند تر است. نمایشگر این دستبند ۱.۱ اینچ بوده و از نوع آمولد است. شاید بتوان این دستبند را رقیبی تازه نفس برای مدل شیائومی می بند ۵ دانست.

کاربران می توانند این گجت را با یک بار شارژ کامل برای ۱۵ روز با خود همراه کنند. این در حالی است ک نسل پیشین این دستبند تنها برای ۱ هفته کاربر را همراهی می کرد. ناگفته نماند که درصورت مصرف بهینه، گلکسی فیت ۲ سامسونگ قادر است تا ۲۱ روز بدون شارژ دوام بیاورد. به خاطر داشته باشید این دستبند بر خلاف دیگر رقبای خود که می توانند برای نهایتا ۲ هفته بدون شارژ مجدد دوام بیاورند، می تواند تا ۳ هفته همراه کاربر باشد.

گفتنی است که گلکسی فیت ۲ سامسونگ قابلیت همگام سازی با اندروید ۵ به بالا و همچنین گوشی آیفون ۷ و یا بالا تر را خواهد داشت. از امکانات موجود در این گوشی می توان به ۷۰ واچ فیس، باتری ۱۵۹ میلی آمپری و همچنین برخورداری از گواهی IP 68 نیز اشاره کرد.

از قابلیت های این دستبند می توان به سنجش ضربان قلب، سنجش مسافت طی شده، پایش خواب و میزان کالری سوزانده شده اشاره کرد. با این حال سنجش ۵ فعالیت ورزشی برای این دستبند در نظر گرفته است. این کمپانی در حال حاضر از زمان عرضه و قیمت این محصول حرفی به میان نیاورده است، اما در روز های آینده مشخصات بیشتری از این دستبند هوشمند خواهید شنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار