آشکار شدن تاریخ عرضه گلکسی نوت ۹

d39ddcfa725bd023a1c5c9581f5dacd3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن تاریخ عرضه گلکسی نوت ۹

تلفن های هوشمند موردانتظار همیشه با شایعات و گزارش های مختلف رو به رو هستند. یکی از آنها گلکسی نوت ۹ شرکت سامسونگ است. اسمارتفونی که هر روز شاهد انتشار شایعاتی درباره آن هستیم که به تایید یا تکذیب نمی رسد.

به تازگی باتوجه به انتشار پوستر تبلیغاتی جدید گلکسی نوت ۹، این گوشی هوشمند برنامه ریزی شده در ۲۴ آگوست سال جاری همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، روانه بازار جهانی شود.

انتظار نمی رفت سامسونگ زودتر از موعد دست به کار شده و معرفی گلکسی نوت ۹ را در اوایل ماه آگوست انجام دهد. زیرا همیشه اواخر آگوست را برای رونمایی در نظر می‌گرفت.

مدت زمان طولانی تا رونمایی گلکسی نوت ۹ باقی نمانده و شرکت کره ای طی رویدادی در نیویورک گلکسی نوت ۹ را همراه با گلکسی واچ ساعت هوشمند تایزنی رونمایی خواهد کرد. گزارش ها اگرچه می توانند حقیقی باشند اما بدون تایید شرکت اصلی نمی توانند تایید یا تکذیب شوند. از مشخصات گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی QHD+، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ و چندی دیگر پرداخت.

سامسونگ برای نسل جدید گلکسی نوت خود برنامه های بزرگی در نظر داشته که از جمله باید به قلم اس پن ارتقا یافته اشاره کرد. این قلم در مقایسه با نسل قبل نه تنها رنگ متفاوتی با گوشی هوشمند داشته بلکه از قابلیت بلوتوث در کنار برخی ویژگی های دیگر برخوردار است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار