تاخیر در معرفی گلکسی نوت ۹

1df1d8782bdfb2944707ecee542fd3e4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاخیر در معرفی گلکسی نوت ۹

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت ۹ رو به رو شدیم. شایعاتی که به مشخصاتی از این اسمارتفون پرچمدار اشاره دارند و به تازگی گزارشی انتشار یافت که نشان دهنده برنامه معرفی در مدت زمانی دیرتر دارد.

به تازگی گفته شده از آنجایی مدیر بخش موبایل سامسونگ درخواست تغییراتی در طراحی داشته این موضوع موجب شد تا معرفی به دو هفته دیرتر انتقال پیدا کند. با این حساب باید انتظار تغییراتی را در این فبلت پرچمدار داشته باشیم

در هر اطلاعاتی که شاهد بودیم به ویژگی خاصی از گلکسی نوت ۹ اشاره شده است. به تازگی اطلاعاتی درباره گلکسی نوت ۹ منتشر شد که نشان می دهد محصول سال جاری سامسونگ بسیار قدرتمندتر از سال قبل بوده و قادر است عملکرد بالایی به عنوان یک گوشی هوشمند از خود نشان دهد.

از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۹، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره داشت.

تاکنون سامسونگ به اخبار انتشار شده پیرامون گلکسی نوت ۹ واکنشی نشان نداده از این رو مشخص نیست آیا اطلاعات آشکار شده به حقیقت پرداختند یا شایعه ای بیش نیستند.

گلکسی نوت ۹ باتوجه به گزارش انتشاری در اواخر جولای عرضه می شود. با این تفاسیر باید شاهد محصولی باشیم که در نوع خود قابل توجه بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

گلکسی نوت ۹ دارای طراحی بهبودیافته تر از نسل پیشین بوده و می توان انتظارات را نسبت به آن افزایش داد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این گوشی هوشمند منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت سامسونگ نرسید. در گزارش تازه انتشاریافته گفته می شود سامسونگ اواخر جولای می خواهد رونمایی گلکسی نوت ۹ را انجام دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار