سامسونگ و رونمایی تلفن هوشمند تاشو W2018

d665f9dc2f4d10f00bb5cbc03f90f0b3
زمان مطالعه: 1 دقیقه

 

شرکت سامسونگ پیشتر شایعه شد که می خواهد گوشی هوشمند تاشو پرچمداری را به نام W2018 عرضه دارد. البته شایعه افزود این گوشی هوشمند تنها در بازار کره جنوبی به فروش می رسد و خبری از عرضه آن در بازارهای دیگر نیست. حال به تازگی شاهد معرفی اسمارتفون قدرتمند توسط گوشی سامسونگ برای کره جنوبی هستیم که مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شده است.

W2018 را باید گران قیمت ترین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ دانست که از کیفیت ساخت و مشخصات لوکسی بهره می برد. این اسمارتفون در بازارهای دیگری جز کره جنوبی عرضه نمی شود، بنابراین هنگام عرضه نباید انتظار داشت که علاوه بر کره جنوبی شاهد فروش آن در بازارهای دیگری به جز کره جنوبی که کشور اصلی سامسونگ محسوب شده باشیم.

پیشتر شایعات به مشخصات W2018 یا همان تلفن هوشمند تاشو این کمپانی اشاره داشتند اما سامسونگ رسما اطلاعات حقیقی این گوشی هوشمند را آشکار کرده که باید به صفحه نمایش ۴.۲ اینچی FHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا و برخی دیگر اشاره داشت.

سامسونگ W2018 با قیمت بیش از ۱۰۰۰ دلار به فروش می رسد و گفته شد در اوایل ماه دسامبر باید شاهد عرضه آن بود. گفتنیست سامسونگ قصد داشته در اوایل سال ۲۰۱۸ سری گلکسی A جدید را معرفی کند که اسمارتفون های باکیفیت و میان رده به شمار می رود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار