تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۹ سامسونگ سریعتر شارژ می شوند

98ad7f8f3da02c58af70357ea4bde43b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ را می توان برند مطرحی در بحث تولید گوشی هوشمند و برخی دیگر دانست. این کمپانی کره ای برای سال ۲۰۱۹ دیوایس های بزرگی را تدارک دیده که هر یک به نوبه خود محصول بزرگی هستند.

این برند کره ای در نظر دارد سال آینده نسل جدیدی از پرچمداران را به نام سری گلکسی اس ۱۰ رونمایی کند. خانواده گوشی های هوشمندی که مشخصات بزرگی برای آنها در نظر گرفته شده و باید این سری را برجسته دانست.

در حالی که سال های گذشته محصولات سامسونگ از قدرت شارژ بالایی بهره می بردند، اما به نظر می رسد بزودی باید شاهد دیوایس هایی باشیم که سرعت شارژ بیشتری نسبت به قبل دارند.

در حال حاضر وان پلاس ۶تی مک لارن ادیشن سریعترین گوشی هوشمند در شارژ محسوب می شود. به صورتی که در کمتر از ۲۰ دقیقه قادر است شارژ ۱۰۰ درصدی داشته باشد. براساس گزارش ها سامسونگ می خواهد از فناوری شارژ ۱۵ واتی بهره گیرد و این یعنی نسل بعدی اسمارتفون های کمپانی موردبحث دارای سرعت شارژ قابل توجهی خواهد بود.

تاکنون اطلاعات متعددی پیرامون گوشی سامسونگ سری گلکسی اس ۱۰ منتشر شد اما نمی توان این جزئیات را کامل و بی نقص دانست. سری گلکسی اس ۱۰ سال آینده در چهار مدل استاندارد، ۵جی، پلاس و لایت معرفی و عرضه می شوند. این خانواده قرار نیست در MWC 2019 رونمایی شوند بلکه سامسونگ پیش از نمایشگاه بارسلون برنامه معرفی را تدارک دیده است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ با معرفی محصولات جدید به شایعات پایان دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار