نام گلکسی نوت ۹ سامسونگ تایید شد

447884030e7f44fa524db699add929f1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در MWC 2018 تصمیم گرفت از گوشی هوشمند پرچمدار نسل جدید خود موسوم به گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس رونمایی کند. اسمارتفون هایی که طراحی باکیفیتی داشته و از مشخصات رده بالا بهره می برند. حال به نظر می رسد باید در تابستان ۲۰۱۸ شاهد معرفی دیگر پرچمدار این برند کره ای باشیم که به عنوان گلکسی نوت ۹ شناخته شده و تاکنون برخی اطلاعات آن به بیرون درز کرده و شاهد گزارش هایی درباره آن هستیم.

سامسونگ در زمان گلکسی نوت ۷ به دلیل مشکلات باتری پیش آمده موجب شد تا ضرر هنگفتی را مشاهده کند اما تصمیم گرفت به جبران اتفاق پیش آمده بپردازد و از این رو در سال ۲۰۱۷ با معرفی گلکسی نوت ۸ با طراحی بهتر و مشخصاتی قابل توجه توانست نظر همگان را به خود جلب کند. برندی که در نوع خود بی نظیر بوده و سال ۲۰۱۷ به یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال گذشته تبدیل شده است.

با چنین خبری می توان انتظار داشت که گلکسی نوت ۹ نام نسل بعدی خانواده نوت بوده و شرکت سامسونگ نام متفاوتی را انتخاب نخواهد کرد. البته این شرکت هیچ گاه تغییر نامی نداشته و همیشه سعی کرده با توجه به شماره گذاری خود پیش رود. در نسل بعدی فبلت پرچمدار کمپانی نیز باید چنین انتظاری داشت و جای تعجبی نداشته که نامی مشابه را شاهد باشیم.

از مشخصات شایعه شده گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش QHD+ با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و برخی دیگر اشاره داشت. چنین مشخصاتی شباهتی به نسل پیشین داشته به جز آن که در پردازنده  و دوربین باید ارتقایی را شاهد باشیم و این محصول را به اسمارتفونی قابل تبدیل می سازد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار