گلکسی M32 در بنچمارک گیگ بنچ رویت شد

fbd44ac71412857f5e03ed41432953d5
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جنگ میانرده ها با افت و خیز بازار گوشی های هوشمند بیشتر از گذشته شده است. حال با ورود برند های چینی مانند شیائومی قیمت و امکانات یک گوشی می تواند تعیین کننده پیروزی باشد. سامسونگ که اخیرا با رونمایی از سری میانرده های خود بازار را به دست گرفته است، اکنون با افشای مشخصات این میانرده از سری M توانسته انتظارات کاربران از یک میانرده را افزایش دهد.

با توجه به مشخصات فاش شده این اسمارتفون گمان می رود که M32 در بسیاری از مشخصات به مانند میانرده A32  باشد. آنچه از سخت افزار این گوشی فاش شده است بهره مندی از تراشه هلیو G80 است که در معیت یک رم ۶ گیگابایتی می تواند تجربه لذت بخشی برای کاربر از کار با یک میانرده ایجاد کند. در قسمت نرم افزار نیز سامسونگ این میانرده را به اندورید ۱۱ مجهز خواهد کرد. البته این تنها شباهت بین این گوشی با مشابه خود نیست. گلکسی M32 در اندازه نمایشگر و نرخ تازی سازی نیز مانند A32 عمل کرده است. هر دو این گوشی ها از نمایشگر ۶.۴ اینچی و ریت ۹۰ هرتز بهره مند هستند.

گلکسی M32

نکته قابل توجه در این گوشی جهش به یک پله بالا تر در قدرت باتری است. گلکسی M32 برخلاف A32 از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است که در این مشخصه می توان آن را جانشینی برای گلکسی M31  دانست.

مشخصات جدید ترین گوشی سری M در قسمت دوربین بسیار هیجان انگیز است. با توجه به اینکه تا پیش از این در میانرده شاهد دوربین های پرقدرت نبودیم، اما سامسونگ بر پیکره این میانرده یک دوربین سلفی با قدرت ۲۰ مگاپیکسل قرا داده که می تواند عکس های با کیفیت را ثبت کند. علاوه بر این ماژول دوربین اصلی نیز درای ۴ حفره است که از لنز های ۶۴، ۸ و دو لنز ۵ مگاپیکسلی بهره برده است. گفتنی است که کیفیت فیلمبرداری با این گوشی ۱۰۸۰P با سرعت ۳۰ فیرم بر ثانیه است.

با وجود اطلاعات ناچیزی که از این اسمارتفون فاش شده است گمان می رود که این میانرده بتواند جایگزین بسیاری از میانرده های حال حاضر بازار گوشی های هوشمند باشد. با این حال باید دید دیگر مشخصات این اسمارتفون ما را برای خرید قانع می سازد یا خیر.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار