گلکسی A12 Nacho با چیپ اگزینوس ۸۵۰ از راه می رسد

1820205e4141396a6e5c566710149224
زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس برخی از اخبار منتشر شده، گویا سامسونگ عضو جدید خانواده گلکسی A خود را به نام گلکسی A12 Nacho به بازار معرفی کرده است. این دستگاه جدید سامسونگ به نام گلکسی A12 Nacho رونمایی شد. ویژگی‌های فنی این گوشی هوشمند جدید مشابه با گوشی A12 است. تنها تفاوتی که در این گوشی به چشم می‎خورد، چیپست آن است.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ به نام A12 Nacho از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD بهره می‎برد. رزولوشن در این دستگاه اچ دی پلاس است. نسبت تصویر در این دستگاه هوشمند جدید برابر با ۲۰:۹ است و همچنین نرخ تازه سازی در این دستگاه برابر با ۶۰ هرتز خواهد بود. شرکت سامسونگ در طراحی این دستگاه از نمایشگر Infimity-V بهره گرفته است. این بدان معناست که این گوشی در بالای صفحه نمایشگر خود دارای یک حفره کوچکی خواهد بود که دوربین سلفی در آن قرار دارد.

گوشی هوشمند A12 سامسونگ از چیپ هلیو P35 شرکت مدیاتک بهره می‌برد. اما در نسخه جدید، گوشی هوشمند A12 Nacho از تراشه اگزینوس ۸۵۰ استفاده شده است. این گوشی هوشمند ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر کاربری نیاز به حجم بیشتری داشته باشد می‌تواند با استفاده از یک کارت حافظه خارجی، ظرفیت را تا ۱ ترابایت در این گوشی افزایش دهد. این دستگاه از حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی A12 Nachoدر پنل پشتی این گوشی یک ماژول چهارگانه دیده می‌شود. این گوشی هوشمند دارای ۴ سنسور دوربین است. دوربین اصلی این گوشی برابر با ۴۸ مگاپیکسل است. این دوربین اصلی توسط یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و همچنین دوربین ۲ مگاپیکسلی جهت تشخیص عمیق همراهی می‌شود. سامسونگ در گوشی هوشمند جدید خود به نام A12 Nacho، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه نموده است.

سیستم عامل پیش فرض برای این گوشی هوشمند جدید سامسونگ اندروید ۱۱ تعریف شده است. همچنین این سیستم عامل را یک رابط کاربری One UI3.1 همراه می‌کند. ظرفیت باتری در این گوشی برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. گوشی گلکسی سامسونگ A12 Nacho از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

شرکت سامسونگ این گوشی هوشمند خود را در چهار رنگ آبی، مشکی، قرمز، سفید به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به ویژگی‌های فنی این گوشی، بعید است که قیمت بالایی داشته باشد. به احتمال زیاد این گوشی در نسخه پایه قیمتی برابر با ۱۶۳ دلار خواهد بود. در نسخه پایه این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و در نسخه پیشرفته این گوشی دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت نسخه پیشرفته این گوشی جدید برابر با ۱۹۰ دلار خواهد بود. به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود را در روسیه و برخی بازارهای اروپایی عرضه کند.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار