بررسی گلکسی نوت ۹ تمام صفحه

68248e8d26f91ea32a0a074c8fe6e07e
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیجی دو – شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین پیشتازان در بازار گوشی های هوشمند میباشد که انتظار می رود طی چند سال آینده جایگاه خیلی بهتری در میان کاربران گوشی های هوشمند پیدا کنید هر چند که همین حالا هم جایگاه خوبی دارد.این شرکت  مدت‌ها است با شرکت‌های بزرگی همچون هواوی و اپل برای گرفتن سهم بیشتر بازار گوشی‌ هوشمند رقابت می‌کنند. چندی پیش شایعاتی درباره فبلت جدید سامسونگ که قرار بود با نام نوت ۹ در سال ۲۰۱۸ عرضه شود در رسانه ها منتشر شد. طبق قول شرکت سامسونگ درباره معرفی این فبلت در سه ماه اول ۲۰۱۸ این شرکت این گوشی را معرفی کرد.

بنا به نوشته های مجله آی جیک فون

شرکت سامسونگ درحال حاضر در حال کارکردن بر روی یک گوشی هوشمند جدید است با قابلیت فول اسکرین و همچنین با یک خواننده اثر انگشت که به صورت یکپارچه روی صفحه نمایش آن قرار گرفته است.

به نظر می آید که گوشی هوشمند نوت ۹ بسیار جذاب باشد

با یک نگاه گذرا به گوشی های هوشمند تولید شده در چند ساله اخیر متوجه میشویم که صفحه نمایش گوشی ها رفته رفته بزرگتر و بزرگتر شده است. و مرز های آن در حال کسترش است ما انتطار داریم شرکت سامسونگ یک قدم بزرک در این مسیر بردارد.

خبرهای حاکی از ثبت اختراع شرکت سامسونگ

براساس کزارش های رسیده از سایت های موثق ، به نظر میرسد شرکت سامسونگ اختراع جالبی را در سازمان جهانی به دست آورده است، و آن را با نام خود به ثبت رسانده است.

این یک اختراع ساده و یایک ایده که در میان بسیاری از سازندگان وجود دارد نیست، بلکه این اختراع به همراه خود مستنداتی دارد از جمله چندین عکس و نیز  جزئیات گوشی هوشمندی را به ما یادآور میشود که گواه از طراحی قبلی همین مارک است.

ما شاهد یک پروژه و اختراع زیبا از شرکت سامسونگ خواهیم بود.

نگاه مختصری به گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ قرار است گلکسی نوت ۹ را طوری طراحی کند که به گفته منابع آگاه صفحه نمایش آن تقریبا ۹۳% از اندازه گوشی را در برمیگیرد. چند میلی متر از طرفین حاشیه دارد تا زیبا جلوه کند و درصورت ضربه خوردن ازشکستن صفحه نمایش آن جلوگیری کند.

این به معنای آن است که بلندگو، دوربین جلو و سنسور های آن که در شکاف بالای صفحه نمایش قرار دارند، جایگاه کوچکی را به خود اختصاص میدهند و در یک حاشیه کوچک در کنار هم چیده شده اند.

قسمت پایین نوت ۹ دارای هیچ مرزی نیست و در تمام آن صفحه نمایش را در میگیرد، ونیز سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش موجود است و از روی صفحه نمایش قابل استفاده میباشد. کاربر به راحتی انگشت خود را در مکان مشخص قرار میدهد تا نوت ۹ باز شود.

بنابراین گل سرسبد ۲۰۱۸ شرکت سامسونگ کمی پهن تر از مدل قبلی خود نوت ۸ خواهد بود.

دوربین  و صفحه نمایش نوت ۹

فبلت حدید سامسونگ درای دو دوربین درپشت میباشد. که هر رو بر روی هم به صورت افقی قرار گرفته اند که چشم نوازی میکند و در زیر آنها یک فلاش به همراه یک مانیتور که ضربان قلب شما را اندازه خواهد گرفت تعبیه شده اند. کمی پایین تر هم میتوانید لوگوی این شرکت را مشاهد کنید. این فبلت در رنگ های سیاه، آبی وطلایی خیره کننده به بازار عرضه خواهد شد. درمورد پیکر بندی صفحه نمایش باید گفت که شرکت سامسونگ باز هم از نمایشگر AMOLED بهره گرفته است که در اندازه ۶.۵ اینچی و با وضوح ۴k عرضه خواهدشد.

مشخصات فنی منشر شده

این فبلت سامسونگ قرار است پرچم دار بزرگ این شرکت در ۲۰۱۸ باشد:

که به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰میلی آمپر مجهز است که واقعا ستودنی است.

نوت ۹ دارای ۸ گیگابایت حافظه اجرای و ۶۴گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است.

در حالیکه در یک مدل دیگر دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرخه سازی ذاخلی میباشد.

انتظار میرود برای مدیریت و قدرت رسانی به این چنین قابلیت های ما نوت ۹ را مجهزبه تراشه اسپندراگون ۸۴۵ (که آخرین مدل این تراشه است )  با استاندارد ضدآب IP68  را بتوانیم ببینیم، که حتما هم همینطور خواهد بود. علاوه بر این ها انتظار می رود که  درای

  • یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری
  • s pen و قابلیت های دیگری باشد
  • و نیز از قابلیت فست شارژ و پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز داشته باشد.

سخن پایانی  مجله آی جیک فون

با لحظه ای درنگ میتوان فکر کرد که نوت ۹ همان اختراعی است که شرکت سامسونگ از ثبت آن سخن میگوید البته هیچ چیز هنوز به تایید ین شرکت نرسیده و گلکسی نوت ۹ در حاله ای ازابهام است. اما این انتظار میرفت که شرکت سامسونگ بخواهد به تریج به یکپارچه سازی برخی قابلیت ها در گوشی های آینده خود برسد و این موضوع خیلی دور از ذهن نیست.

مارا دنبال کنید

ما در دیجی دو بهترین های شرکت سامسونگ را در اختیار شما قرار میدهیم. هدف ما رضایت شما و مشتری مداری میباشد.

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

 

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار