تصاویر و مشخصات گلکسی A22 فاش شد

f303932bc05d8366d6caa41b8272a931
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

سامسونگ در پی تولید بی وقفه گوشی های هوشمند خود است، از این رو تقریبا در هر ماه شاهد افشای مشخصات چند میانرده از این کمپانی هستیم، این کمپانی با توجه به نیاز بازار جهانی و توجه کاربران به گوشی های اقتصادی در حال توسعه خانواده میانرده خود در سری های A ، M و F است.

میانرده هایی که احتمالا در ماه آینده به طور رسمی معرفی شوند شامل گلکسی A22 با پشتیبانی شبکه ۴G  و ۵G هستند. این دو گوشی به لحاظ ظاهری مشابه هم هستند و تفاوت  هایی در دوربین، چیپست و نمایشگر دارند. وجود شبکه ۵G  اکنون در میانرده ها مرسوم شده است و بسیاری از برند ها مانند شیائومی و ریلمی نیز به قرار دادن این امکان در گوشی های اقتصادی خود پرداخته اند، از این رو وجود چنین قابلیتی در گوشی های سامسونگ می تواند این کمپانی را در صدر رقابت ها قرار دهد.

مدل گلکسی A22 5G  از چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ مدیا تک بهره مند است و نمایشگری به اندازه ۶/۴ اینچ دارد. احتمال می رود که نوع این نمایشگر  LCD باشد. سامسونگ حسگر اثر انگشت را بر روی دکمه پارو این دستگاه تعبیه کرده است تا با رقبای خود امکان مبارزه داشته باشد. در قاب پشتی این دستگاه شاهد یک ماژول مربعی شکل هستیم که از ۳ لنز بهره برده است. لنز اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسل بوده و در کنار آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید،  سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یا تشخیص عمق قرار خواهد داشت. البته که نوع سنسور ها هنوز کاملا مشخص نیست.

گلکسی A22

این دستگاه با داشتن ضخامتی حدود ۹ میلی متر و وزن ۲۰۵ گرمی اندکی سنگین تر از مدل پایه خود است. مدل ۴G این دستگاه با ضخامت ۸/۵ میلی متر و وزن ۱۸۵ گرمی می تواند برای برخی کاربران که طرفدار گوشی های سبک هستند خوش دست تر تلقی شود.

گفتنی است که مدل فایو جی این دستگاه از تراشه هلیو G80 مدیاتک با نمایشگر ۶/۴ اینچی عرضه می شود که نمایشگر آن احتمالا از نوع آمولد است، بنابراین به لطف این نمایشگر انتظار می رود که حسگر اثر انگشت روی پنل نمایشگر تعبیه شود.

با وجود اینکه این گوشی از شبکه اینترنتی پایین تری برخوردار است، اما این ضعف با یک دوربین اضافی تر جبران شده است. مدل ۴G گلکسی A22 با یک دوربین اضافی که از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره مند است می تواند دوستداران عکاسی را به سمت خود جلب کند. ماژول هر دو مدل طراحی یکسانی دارد با این تفاوت که در مدل ۵G فلش به عنوان یک لنز داخل قاب تعبیه شده در حالی که در مدل ۴G این فلش خارج از قاب قرار گرفته است. البته گفتنی است که وجود شبکه ۵G برای ما ایرانی ها که اکنون امکان استفاده از آن را نداریم، می تواند بلااستفاده قلمداد شود. بنابراین احتمال می رود که کاربران وجود یک لنز اضافی را به وجود این شبکه ترجیح دهند. لازم به ذکر است که این مدل از سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز بهره می برد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار