اوپو دوربین زیر نمایشگر را در دستگاه های خود توسعه می‌دهد

66d466767a0fb6b3819adc22ba550e21
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در سال ۲۰۱۹ گوشی های هوشمند پیشرفت قابل توجهی را تجربه کردند و ما شاهد گوشی های منحصر به فردی بودیم که هر کدام از آنها بهتر از دیگری طراحی شده بود. شرکت های بزرگ به دنبال آن بودند که بتوانند راه حلی را برای پنهان کردن دوربین سلفی پیدا کنند و برای این کار شرکت های بزرگی چون سامسونگ ، اوپو و دیگر شرکت ها طرح هایی را ارائه کردند. با این حال همچنان این شرکت ها در پی آن هستند تا راه بهتری راه حل بهتری را برای این موضوع ارائه کنند.

شرکت اوپو به تازگی اخباری را در دنیای مجازی منتشر کرده است که براساس آن در حال کار بر روی دوربین زیر نمایشگر می‌باشد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد به معنای واقعی کلمه از یک نمایشگر تمام صفحه لذت ببرید. شرکت اوپو چند روز گذشته بود که اولین کلیپ خود را مبنی بر وجود این فناوری در گوشی های هوشمند منتشر کرد.

در کلیپ منتشر شده توسط این شرکت ما شاهد یک گوشی واقعی با این قابلیت بودیم، با این حال هنوز این شرکت جزئیاتی از این دستگاه را در اختیار ما قرار نداده است. شرکت اوپو پپیش از این طراحی پاپ آپ را برای گوشی های هوشمند ارائه کرده است و حالا شاهد عرضه‌ی فناوری جدیدی از سوی این شرکت خواهیم بود.

شرکت اوپو ادعا می‌کند که از ۴ سال پیش تحقیقات خود را بر روی این فناوری آغاز کرده است و حالا این تحقیقات در حال نتیجه دادن است. در حال حاضر هیچ شرکتی موفق به انجام این کار نشده است اما آنر، اوپو و شیائومی سر سختانه بر روی این کار تمرکز کرده‌اند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار