آشنایی با Redmi S2 شیائومی

a6fb80b46b259b8b402cb49e565c0518
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با Redmi S2 شیائومی

شرکت شیائومی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی کرده و عرضه می دارد. پیشتر این شرکت چینی تصمیم گرفت یک میان رده جدید را به نام Redmi S2 رونمایی کند.

گوشی هوشمندی با نمایشگر بی حاشیه و مشخصات قابل توجه که آن را در دسته اسمارتفون های مقرون به صرفه قرار می دهد. این محصول شیائومی با ویژگی های مطلوبی که داشته نظر هر فردی را می تواند به خود جلب سازد.

در این مطلب قصد داریم شما را با این اسمارتفون شیائومی آشنا سازیم تا در صورت تمایل به تهیه آن پرداخته و از محصولی بهره ببرید که می تواند مطابق انتظارات ظاهر شود.

طراحی و ساخت

یکی از بخش هایی که در گوشی های هوشمند باید به آن اشاره داشت، طراحی و ساخت است. محصولی که از کیفیت مطلوبی بهره نبرد نمی تواند نظر مخاطب خود را جلب کند و خوشبتانه شیائومی با به کار گیری بدنه فلزی احساس خود را به مخاطب منتقل می کند. Redmi S2 اگرچه یک میان رده است اما از نوع باکیفیت محسوب می شود بنابراین نباید آن را محصولی نامطلوب از برند شیائومی به شمار آورد. ابعاد ۱۶۰*۷۷*۸.۱ میلیمتری در کنار وزن ۱۷۰گرمی نشان می دهد با محصولی سخت و مستحکم رو به رو هستیم. ویژگی های که عمدتا در مدل های رده میانی و باکیفیت می توان شاهد آن بود.

صفحه نمایش

Redmi S2 به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسلی با کیفیت HD+ مجهز است. نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ که با طراحی بی حاشیه خود نظر هر فردی را جلب کرده و یک اسمارتفون میان رده خوش ساخت است. با تراکم ۲۶۹ppi و وجود پنل IPS LCD می توان صفحه نمایش محصول شرکت شیائومی را قابل توجه دانست و گزینه فوق العاده برای کاربری محسوب می شود.

blankسخت افزار

شیائومی با استفاده از پردازنده هشت هسته یا اسنپدراگون ۶۲۵ و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۶ قدرت کافی فراهم آورده است. گذشته از آن حافظه رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی پیکربندی سخت افزاری قابلی هستند. گذشته از آن سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو نیز بر کاربری لذت بخش Redmi S2 می افزاید و می توان دیوایس موردبحث را در نوع خود قابل قبول به شمار آورد.

دوربین

یکی از قسمت های مهم اسمارتفون ها دوربین است. در Redmi S2 از سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و برخی دیگر می تواند تجربه تصویربرداری بزرگی را رقم زند. چنین دوربین هایی برای گوشی هوشمند ردمی اس ۲ فراتر از انتظار بوده و می توان دیوایس موردبحث را قابل قبول به شمار آورد. هر دو دوربین قادر هستند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی و ۷۲۰ پیکسلی ضبط ویدئو داشته باشند.

باتری

Redmi S2 به پک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپری مجهز است و این پک غیرقابل تعویض می باشد. بنابراین باید Redmi S2 اسمارتفون قابل در بخش باتری دانست زیرا مشخصات پرمصرفی برای آن فراهم نیامده تا چنین باتری کافی نباشد. به طور کلی شیائومی با معرفی Redmi S2 محصولی را معرفی کرده با قیمت ایده آل مشخصات مطلوبی به مخاطب و کاربر خود ارائه می دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار