معرفی و مشخصات فنی گوشی Redmi 10C شیائومی

معرفی و مشخصات فنی گوشی Redmi 10C شیائومی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی و مشخصات فنی گوشی Redmi 10C شیائومی ، گوشی Redmi 10C یک گوشی هوشمند بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است که با مشخصات و ویژگی‌های مناسبی وارد بازار شده. به‌طورکلی این گوشی هوشمند جدید شیائومی، ناامیدتان نخواهد کرد. موبایل‌های پایین رده شیائومی گاهی اوقات بسیار عالی هستند و Redmi 10C یک نمونه چشمگیر از آن است. بااین‌حال هنوز چندان صحبتی درباره این مدل نشده. ولی ما تصمیم گرفتیم آن را امتحان و آزمایش کنیم تا ببینیم گزینه خرید مناسبی در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود یا نه همراه ما باشید.

مشخصات کلی گوشی ردمی ۱۰C

  • گوشی با نمایشگر ۶.۷۱ اینچی تقریبا بزرگ LCD ارائه می‌شود و کیفیت HD دارد.
  • از نظر نرم‌افزاری، اندروید ۱۱ و MIUI 13 را روی آن تجربه خواهید کرد.
  • در قسمت سخت‌افزار، تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ را خواهید داشت که حتی در چندوظیفه‌گی عالی عمل می‌کند.
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن با یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه شده است.
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری آن از ۱۸ وات شارژ سریع پشتیبانی کرده و مدت زمانی طولانی بدون نیاز به شارژ برایتان کار می‌کند.

طراحی Redmi 10C

این گوشی با طراحی ساده و نازکی با بدنه پلاستیکی عرضه شده است. قاب دوربین نقطه قابل‌توجه آن محسوب می‌شود. طرح‌بندی بزرگ آن نظرتان را جلب کرده و به دلتان خواهد نشست. به‌طورکلی در نگاه اول به‌هیچ‌عنوان به رده قیمتی پایین این مدل پی نخواهید برد و این نقطه قوت گوشی است.

مشخصات سخت‌افزاری ردمی ۱۰C شیائومی

Redmi 10C با چیپست ۶ نانومتری اسنپ دراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند که سرعت پردازشی مناسب برای یک کاربر معمولی خواهد داشت. پردازشگر گرافیکی Aderno 610 هم تمام تلاش خود را می‌کند تا نتایج بهتری ارائه دهد.

دوربین گوشی شیائومی ۱۰C

فناوری دوربین این گوشی باتوجه‌به رده قیمتی آن مناسب است چون شما یک دوربین دوگانه دریافت می‌کنید. این سیستم شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که عکس‌های همه‌جانبه‌ای در نور مناسب روز ثبت می‌کند. دوربین ثانویه عمق ۲ مگاپیکسلی هم برای افزایش کیفیت اصلی عکس‌های پرتره ارائه می‌شود.

Redmi 10C

Redmi 10C

عمر باتری Redmi 10C

با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌توانید تا بیش از ۵ ساعت محتوای ویدیویی موردعلاقه خود را تماشا کنید. به‌طورکلی تجربه استفاده از باتری برایتان خوشایند خواهد بود و شارژ مجدد با شارژر ۱۸ واتی، سریع‌تر از آنچه فکر کنید انجام خواهد شد.

ارزش خرید Redmi 10C

به‌طورکلی ردمی ۱۰C یک گوشی هوشمند پایین رده محسوب می‌شود. بااین‌حال شیائومی در ساخت آن خوب عمل کرده و می‌توانید بیشتر از آنچه انتظار دارید، از این مدل دریافت کنید. به‌طورکلی، عمر باتری گوشی خوب است، نمایشگر HD دارد و با طراحی خاص خود، اصلا شبیه به یک گوشی هوشمند پایین رده شبیه نیست. به‌طورکلی به نظر می‌رسد این گوشی انتخاب خوبی برای کاربرانی با استفاده سبک و متوسط باشد و به‌راحتی نیازشان را برطرف کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار