همه چیز درباره ی Nokia 6

زمان مطالعه: 1 دقیقه

از وقتی که مایکروسافت ارم نوکیا را طبق قرارداد ازاد کرده نوکیا با همکاری HMD Global میخواهد اولین گوشی خود را وارد بازار کند اسم این گوشی nokia 6 است.

blank

این گوشی به همراه اندروید نوقا و با بدنه‌ی آلومینیومی روانه‌ی بازار خواهد شد. اچ‌ام‌دی مدعی است که ساخت بدنه‌ی نوکیا ۶ از یک بلوک آلومینیوم سری ۶۰۰۰، حدود ۵۵ دقیقه زمان می‌برد.

blank

ابعاد نمایشگر نوکیا ۶ معادل ۵.۵ اینچ و روزولوشن آن فول‌ اچ‌دی است، ضمن آنکه پوششی از شیشه‌ی گوریلا گلس ۲.۵D از آن محافظت می‌کند. نوکیا برای دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.0 به همراه فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده کرده است، ضمن آنکه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده خواهد داشت. در داخل بدنه‌ی آلومینیومی این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است.

blank

اما یکی از قابلیت‌های کلیدی نوکیا ۶، آمپلی‌فایرهای دوگانه‌ است؛ اچ‌ام‌دی مدعی است که صدای تولیدی توسط این آمپلی‌فایرها ۶ دسی‌‌بل بلندتر از صدای نمونه‌های معمول است که باعث تولید «صدایی بلندتر، باس عمیق‌تر و شفافیت بی‌نظیری» می‌شود.

blank

blank<div id=”15056837125425735″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/cNGbX?data[rnddiv]=15056837125425735&data[responsive]=yes”></script></div>

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار