ردمی ۱۰ شیائومی رونمایی شد

1cc42cc83880ab92bf7f23b5bba739e8
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی به شکل عجیبی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. در غالب مواقع قبل از رونمایی از محصولی جدید؛ خبرگزاری ها و منابع موثق دست به افشای مشخصات آن می زنند، اما اکنون طی اقدامی غافلگیرانه شیائومی مشخصات کامل گوشی ردمی ۱۰ را بر روی وب سایت رسمی خود گذاشت و اینگونه محصول آینده ی شیائومی معرفی شد. در ادامه با ما همراه شوید تا در رابطه با این کار دور از انتظار چینی ها اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

طبق اخبار منتشر شده توسط منابع موثق، مشخصات کامل گوشی هوشمند ردمی ۱۰ شیائومی برای مدت زمانی کوتاه بر روی سایت شیائومی مشاهده شده است. اینگونه که مشخص است شیائومی قصد رونمایی از این گوشی را نداشته است و به طور کاملا تصادفی و سهوی این اطلاعات منتشر شده است. در هر حال مشخصات ردمی ۱۰ در صفحات مختلف اینترنت وجود دارد و همگان از محصولی که شیائومی قصد عرضه ی آن را دارد مطلع اند.

خبر ها حاکی از این است که ردمی ۱۰ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی FULL HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است. در مرکز و بالای این نمایشگر یه حفره دایره ای وجود دارد که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون آن قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی مذکور ۵۰ مگاپیکسلی است که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در کنار آن در ماژول مستطیلی شکل پنل پشتی قرار می گیرد. این دستگاه از پردازنده هلیو G88 شرکت مدیاتک بهرمند و از نظر فضای ذخیره سازی به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم نیز مجهز است.

این موبایل هوشمند چینی ها انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که به فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی برخوردار است که شرکت شیائومی یک شارژر ۲۲.۵ واتی نیز به مصرف کنندگان این گوشی تقدیم خواهد کرد. دیگر ویژگی های ردمی ۱۰ از این قرار است که از اسپیکر دوگانه، رابط کاربری پیش فرض MIUI 12.5 ، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و سنسور اثر انگشت که بر روی فریم تعبیه شده است، برخوردار است.

اینگونه که منابع موثق اعلام کرده اند شیائومی قصد دارد گوشی ردمی ۱۰ را در اواخر مرداد ماه ۱۴۰۰ راهی بازار دیجیتال کند که انتظار می رود رونمایی از این دستگاه نیز در همان زمان صورت گیرد. در باب قیمت دستگاه مذکور باید بگوییم که اطلاعاتی در دست نیست چرا که شیائومی در پست منتشر شده حرفی از قیمت به میان نیاورده بود. اما کاربران همچون مواقع دیگر حدس و گمان هایی در این رابطه زده اند، که این امکان وجود دارد که این گوشی نیز همچون مدل قبلی خود با قیمت ۲۲۰ دلاری روانه بازار شود.

منبع: androidauthority

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار