آیفون تاشو از راه می رسد

53106f6239746078f74653ac52c51747
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قطعا تا این لحظه اخبار های ضد و نقیضی از ورود گوشی های تاشو به بازر جهانی با برند اپل به گوشتان خورده است. البته که دور از ذهن نبوده که این برند نیز به مانند برند های مطرح سامسونگ،‌ هوآی و شیائومی بخواهد عرض اندامی در این زمینه داشته باشد. البته که ورود این گوشی از کمپانی اپل به عنوان رقیبی جدی برای گوشی های تاشوی اندرویدی به حساب خواهد آمد.

با  توجه به پیشینه کمپانی اپل قطعا این شرکت تا رسیدن به نتیجه دلخواه از عرضه چنین محصولی خودداری خواهد کرد، اما در حال حاضر این احتمال وجود دارد که سال ۲۰۲۳ آغاز ورود این کمپانی به بازار گوشی های تاشو باشد. به گفته مینگ چی کو تحلیل گر مشهور گجت های هوشمند، زمان تقریبی عرضه این محصول را دو سال دیگر خواهد بود. با توجه به این پیش بینی ها احتمالا این محصول دارای نمایشگر ۸ اینچی منعطف، ‌رزولوشن QHD+ با پنلی از نوع OLED خواهد بود که تامین کننده های آن احتمالا سامسونگ دیسپلی بوده که زیر مجموعه ای از این کمپانی سامسونگ است.

آیفون تاشو

نکته ای که درباره این اسمارتفون جذاب وجود خواهد داشت تکنولوژی نمایشگر آن خواهد بود. به گفته این تحلیل گر مزیتی که این نمایشگر دارد می تواند آن را در لحظه ورود نسبت به رقیبان قدیمی تر برتری دهد. این ویژگی در حال حاضر در هوم پاد اپل وجود دارد،‌ با جود اینکه هنوز اطلاعاتی درباره این تکنلوژی فاش نشده است، اما گمان می رود که انعطاف پذیری و مقاومت بالا از ویژگی های بارز آن باشد.

ورود جانانه این گوشی به خانواده آیفون می تواند تحولی عظیم در این زمینه ایجاد کند. با این حال تا زمان رونمایی این محصول دو سال زمان باقی مانده است و باید دید در این مدت چه ویژگی هایی به این مهمان تازه وارد افزود می شود. مهم ترین نکته در این زمینه احتمال استفاده اپل از قلم لمسی برای این اسمارتفون است، چرا که اخیرا سامسونگ این قلم را در مدل گلکسی زد فولد ۳ قرار داده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار