پیش درآمدی بر شیائومی Mi Mix 2s

a1723313d2e1696f69e9e710ab305125
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش درآمدی بر شیائومی Mi Mix 2s

شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون بوده که تاکنون توانسته محصولات بزرگی را در بازار عرضه دارد. محصولی که می توان آنها را قابل توجه دانست و ویژگی های بزرگی برای آنها انتظار داشت.

در سال ۲۰۱۷ مجموعه ای از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار توسط این کمپانی معرفی شد و در سال ۲۰۱۸ نیز شرکت چینی در تلاش است تا به معرفی اسمارتفون های جانشین سال ۲۰۱۷ بپردازد. اما در این میان مدل جدیدی در راه بوده که به عنوان Mi Mix 2s شناخته می شود و یک مدل ارتقایافته از Mi Mix 2 سال گذشته به شمار می رود.

در این مطلب قصد داریم پیش درآمدی بر این گوشی هوشمند پرچمدار داشته باشیم و به شایعات تاکنون منتشر شده بپردازیم:

طراحی و ساخت

این طور که شایعات و گزارش ها به آن دامن زدند، Mi Mix 2s دارای طراحی شبیه به Mi Mix 2 بوده و از بدنه فلزی/شیشه ای بهره می برد. ابعاد این محصول نامشخص بوده اما گفته می شود صفحه نمایش بزرگتری در مقایسه با نسخه اصلی دارد. از آنجایی که تصاویر به مدلی شبیه به Mi Mix 2 اشاره می کنند، بعید به نظر می رسد تغییرات خاصی جز نمایشگر بی حاشیه تر و دوربین دوگانه را شاهد باشیم.

blankصفحه نمایش

در بخش نمایشگر شیائومی می خواهد Mi Mix 2s را به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسلی یا همان FHD+مجهز کند. این نمایشگر نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ خواهد داشت و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز بیش از ۸۵ درصد است. تراکم ۴۰۳ppi نیز موجب افزایش وضوح و عمق رنگ های نمایش دهنده خواهد شد. با تمام این تفاسیر باید می میکس ۲ اس را یک پرچمدار خوش ساخت و بهبودیافته در بخش نمایشگر دانست.

سخت افزار

در بخش سخت  افزاری انتظار می رود شرکت شیائومی پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و تراشه گرافیکی نسل جدید آدرنو را به کار گیرد. چنین پیکربندی سخت افزاری عملکرد بالایی به گوشی هوشمند کمپانی شیائومی می بخشد. از این رو داشتن انتظارات بسیار بیراهه نیست و حقیقتا می توان آن را محصول قابل توجهی از برند چینی دانست.

دوربین

blankMi Mix 2s به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است و در بخش دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد که می تواند پیکربندی دوربین بزرگی محسوب شود. از این رو باید در بخش دوربین پرچمدار آینده شیائومی را قابل توجه و فوق العاده دانست.

باتری

یکی از قسمت هایی که برای افراد اهمیت بالایی داشته و بیشتر شرکت ها به آن توجه می کنند باتری می باشد. در این میان شیائومی می خواهد پک ۳۵۰۰ میلی آمپری به کار گیرد که در کنار فناوری شارژ سریع می تواند انتظارات را برآورده ساخته و یک پک باتری رده بالا به شمار رود. چینی ها از این رو چنین پکی در نظر گرفتند تا خطری همچون گلکسی نوت ۷ گوشی هوشمند آنها را تهدید نکرده و با آرامش خاطری محصول جدید را عرضه دارند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار