ریزر بزودی ریزرفون ۲ را معرفی می کند

3633cd2a2e8603cd53a979f0c0b94f8f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ریزر بزودی ریزرفون ۲ را معرفی می کند

شرکت ریزر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ بوده که در سال ۲۰۱۷ اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود را رونمایی کرد. اسمارتفونی که مشخصات بزرگی داشت و توانست موردتوجه قرار گیرد.

 حال به نظر می رسد شرکت موردبحث می خواهد بزودی نسل جدید گوشی هوشمند گیمینگ خود را به نام ریزرفون ۲ رونمایی کند.به تازگی Chen Xiaoping در جریان ChinaJoy 2018 اعلام کرد تا پایان سال جاری شرکت ریزر در نظر داشته اسمارتفون جدید خود را رونمایی کند.

ریزرفون سال گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفت و یک گوشی هوشمند قابل توجه محسوب می شود. براساس گزارش های اعلامی ریزرفون ۲ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی و برخی مشخصه های دیگر است. البته انتظار می رفت ریزرفون ۲ سال آینده با پردازنده ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ همراه باشد. اما اگر در سال جاری شرکت ریزر برنامه ای برای عرضه آن داشته باشد، بعید به نظر می رسد شاهد گوشی هوشمند با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ باشیم.

پیش بینی می شود بزودی اطلاعاتی درباره ریزرفون ۲ دردسترس قرار گیرد و شرکت کانادایی در تلاش است برای پیشی گرفتن از رقبا محصولی را رونمایی کند که در نوع خود بی نظیر بوده و تجربه کاربری بهتری رقم می زند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار