انتشار اطلاعاتی از پردازنده اسنپدراگون ۱۰۰۰ کوالکام

34978231359ce541f7612c79b6653989
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعاتی از پردازنده اسنپدراگون ۱۰۰۰ کوالکام

شرکت کوالکام یکی از برندهای مطرح تولیدکننده چیپ بوده که هر سال نسل جدیدی از پردازنده خود را معرفی می کند. این شرکت در تلاش است تا در آینده مدل های بهتری ارائه دهد.

تنها چند هفته پس از معرفی پردازنده موبایلی تحت دسکتاپ اسنپدراگون ۸۵۰، شاهد انتشار شایعاتی پیرامون نسل بعدی پردازنده شرکت کوالکام هستیم. دستگاه‌های با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰ در فصل تعطیلات سال جاری دردسترس قرار نمی گیرند اما شایعات درباره نسل بعدی چیپ این شرکت در حال حاضر منتشر شد. به گزارش وب سایت WinFuture، به تازگی چیپی با شماره مدل SDM1000 به ثبت رسید که احتمالا همان اسنپدراگون ۱۰۰۰ خواهد بود. این بدان معناست نسل بعدی پردازنده شرکت کوالکام در اولترابوک ها به کار گرفته خواهد شد.

این تراشه توان مصرفی ۱۲ واتی داشته و اتصالی به مادربورد ندارد. گفته می شود پلتفرم از ماژول رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR4X و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.1 پشتیبانی می کند. یکی از شکایات کاربران درباره اسنپدراگون ۸۳۵ این بوده که قابلیت اجرای روان برنامه ها در ویندوز ایکس پی ممکن نیست. اسنپدراگون ۸۵۰ سی درصد عملکرد بیشتری داشته  و این در حالی است اسنپدراگون ۱۰۰۰ فراتر از انتظار خواهد بود.

هنگامی که کوالکام اسنپدراگون ۸۵۰ را معرفی کرد، اعلام شد برای دستگاه های ویندوز ۱۰ رونمایی شده است و نسبت به اسنپدراگون ۸۴۵ فعلی عملکرد بهتری از خود نشان می دهد. جزئیات بیشتری در کار نیست و انتظار داریم محصول آینده شرکت کوالکام مدلی قدرتمندتر به شمار رود.

جزئیات دیگری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کمپانی کوالکام برای پردازنده جدید چیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار