ویوو و نمایش NEX با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵

0ad801d76c9ee6be2c4528b5122e3a40
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ویوو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون بوده که مشخصات بارزی برای آن در نظر گرفته شد. در سال ۲۰۱۸ ویوو NEX به عنوان پرچمداری برجسته معرفی شد.

حال به تازگی ویوو از نسخه اولیه NEX با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به نمایش درآورد. در طراحی و مشخصات تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و تنها ویوو پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ را به کار گرفته است.

این نسخه نه تنها به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده بلکه قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G نیز برای آن فراهم آمده است. البته انتظار داریم ویوو در اوایل سال ۲۰۱۹ این نسخه را در برخی بازارها عرضه کند.

از مشخصات کلیدی نسخه اصلی ویوو NEX باید به صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۱۶ پیکسلی Super AMOLED، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پاپ آپ و برخی دیگر اشاره کرد.

پیش بینی می شود ویوو در آینده نزدیک نسل بعدی NEX را معرفی کند. گوشی هوشمندی که مشخصات بزرگی داشته و ویژگی های بارزی در نظر گرفته شد. جزئیات بیشتری از نسخه اولیه نکس با این پردازنده در دست نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار